Youth-Shawn Mendes / Khalid

Shawn Mendes / Khalid

Shawn手美R&B歌手Khalid98年,兩個唱出了不一味。

關於萌德首歌的感“曼斯特和倫惇的事情生的候,我正在洲巡演,這讓人很不知所措。我想要寫點什么但是它必關於們團結在一起的感(當這樣的事情。所以我了一首關於青春的歌,是一不能身上被走的感。”

Here I amstuck on this couch

呆坐在此

Scrolling through my notes

快速瀏覽着我的筆記

Heart was brokenstill not growingnah

心碎成片卻還未痊愈

Waking up to headlines

因那頭條

Filled with devastation again

頭條又一次被災難

My heart is broken

我的心碎了一地

But I keep going

但仍然要繼續前行

Painbut I won't let it turn into hate

心痛疑但我不會讓心痛化恨意

NoI won't let it change me

會讓它改我一分一

Never losing sight of the one I keep inside

不盲目無視心的自己

NowI know it

此刻我已看清

YeahI know it

是的我心已澄明

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

It's hard to sleep at night

夜里

Knowing what's outside

外面生的一切都心知肚明

Feeling hopeless

望填滿着心底

I need focus

我渴望能不分心

You hit me with words I never heard come out your mouth

你用我未在你口中聽過的言着我

To be honest

實說

I don't want itno

我并不想

Painbut I won't let it turn into hate

心痛疑但我不會讓心痛化恨意

NoI won't let it change me

會讓它改我一分一

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

You can't take my youth away

我的青春

Painbut I won't let it turn into hate

心痛疑但我不會讓心痛化恨意

NoI won't let it change me

會讓它改我一分一

Painbut I won't let it turn into hate

心痛疑但我不會讓心痛化恨意

NoI won't let it change me

會讓它改我一分一

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away (youth away)

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

我的青春

This soul of mine will never break

專屬於我的魂不熄

As long as I wake up today

只要今天我睜開眼睛

You can't take my youth away

你就我的青春

You can't take my youth away

 

我的青春

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()