Ke$ha-TiK ToK

Wake up in the mornin' feelin' like P-Diddy

一早醒來感覺我就像是藝人P-Diddy

Grab my glasses I'm out the door I'm gonna hit the city

隨手抓起眼鏡就出門,準備震撼這個城市

Before I leave brush ma teeth with a bottle of Jack

在出門前我用了一瓶Jack威士忌來刷牙

'Cause when I leave for the night I ain't comin' back

 因為今晚我會在外頭狂歡不回家

I'm talking pedicure on our toes toes

我要把我的腳趾甲用的閃亮發光

Trying on all our clothes clothes

選出我最完美的一套衣服

Boys blowin' up our phones phones

 還有一堆男孩瘋狂打給我

Drop top and playin' our favorite CD's

坐上拉風跑車伴隨著嗆辣的音樂

Pullin' up to the parties

準備前往那狂歡派對

Tryna get a little bit tipsy

 喝點小酒讓自己微醉也沒問題

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

Ain't got a care in world, but got plenty of beer

誰在乎這世界發生了什麼,我只在乎這一堆啤酒

Ain't got no money in my pocket, but I'm already here

誰在乎你有錢或是沒錢,我只要待在這狂歡派對

Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger

當聽到我要進場,帥哥們就自動乖乖排好啦

But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger

 但除非你像是搖滾樂手Mick Jagger不然就等著被我踹開

I'm talkin' bout - everybody getting crunk, crunk

現場每個人都嗨到爆炸

Boys tryna touch my junk, junk

但垃圾男孩只是一直想摸我的身體

Gonna smack him if he getting too drunk, drunk

如果他喝到爛醉就準備好被我賞巴掌

Now, now - we goin' 'til they kick us out, out

現在他們不停地追趕我們

Or the police shut us down, down

還有一堆警察叫我們安靜點

Police shut us down, down

警察叫我們安靜點

Po-po shut us - (down)-man

 警察叫我們安靜點

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

 

 

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

DJ, You build me up

DJ是你成就了我

You break me down

也是你打擊了我

My heart, it pounds

我的心跳突然加速

Yeah, you got me

耶!你讓我神魂顛倒

With my hands up

高舉著我的雙手

You got me now

現在你讓我神魂顛倒

You got that sound

你那獨特的嗓音

Yeah, you got me

 耶!你讓我神魂顛倒

You build me up

你成就了我

You break me down

你也打擊了我

My heart, it pounds

我的心跳突然加速

Yeah, you got me

耶!你讓我神魂顛倒

With my hands up

高舉著我的雙手

Put your hands up

請你高舉雙手

Put your hands up

請你高舉雙手 

Now, the party don't start 'til I walk in

 在我走進會場前派對不准開始

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

Don't stop, make it pop

不要停,就繼續狂歡吧

DJ, blow my speakers up

DJ讓全場氣氛超級嗨

Tonight, Imma fight

今晚我會不停狂歡

'Til we see the sunlight

直到明日太陽升起

TiK ToK, on the clock

鬧鐘滴答聲響起

But the party don't stop no

但無法阻止我們繼續狂歡

Whoa-oh oh oh

噢!噢!噢!

Whoa-oh oh oh

 噢!噢!噢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()