Fuqboi 渣男- Hey Violet 紫羅蘭樂團 

Fuqboi

There's this guy at my school
And he looks pretty good
Always asking me when
We can kick it

Well my friends think I'm wrong
But he's not what I want
Cause he's constantly
Begging for pictures

And when there's cute things he'd say
I bet he stole 'em from Drake
And did I mention he wears his
Mom's earrings

I know he's tall and he's fit
But I won't fall for it
Don't want his hands
Or his lips coming near me

Cause he's a fuqboi
And they're all the same
They're the stain on your heart's reputation
Yeah you're a... fuqboi
I've been through it before
I'd rather cut out my tongue
Then let you kiss me with yours
Cause you're a...
Cause he's a...

There's this cute guy down my street
I always wanted to meet
So I went creeping around on his socials
And all the selfies he takes
His head is tilted the same way
And his favorite hashtag is beastmode


Cause he's a fuqboi
And they're all the same
They're the stain on your heart's reputation
Yeah you're a... fuqboi
I've been through it before
I'd rather cut out my tongue
Then let you kiss me with yours
Cause you're a...
Cause he's a...

Alright listen up people far and wide
There is a growing epidemic
And it does not just affect America
But the whole world
Keep your families inside
Keep them safe
We must eliminate these people
And if you elect me president I will
Exterminate each and every one of them!

Don't want no fuqboi
Cause they're all the same
Gotta stain on your heart's reputation
Yeah you're a... fuqboi
I've been through it before
I'd rather cut out my tongue
Then let you kiss me with yours
Cause you're a...
Cause he's a...
Cause you're a...
Cause he's a...
Cause you're a...

我在學校的有這個人
他看起來不錯
總是問我什麼時候
可以踢它

我那麼朋友的們認為我錯了
但他不是我想要的
因為他一直在
乞求拍照

當他說可愛的東西,
我敢打賭,他從德雷克那裡偷了他們。
我提到他戴著他
媽媽的耳環

我知道他很高,他而且很健康
但是我不會因此而摔傷
不想讓他的手或嘴唇網求靠近我

 

因為他是一個fuqboi 
而且他們都一樣
就像你心中名聲的污點
是啊你是一個... fuqboi 

我寧願割掉我的舌頭之前,我已經經歷過它而
不是讓你與你親吻我

有一個可愛的傢伙在我的街上
我一直很想見面
因此,在我的他社交活動中匍匐在他
所有的自拍瀏覽中,
他的頭也是以同樣的方式傾斜
他最喜歡的標籤是野獸模式



 


因為你是...... 
因為他是..

因為他是一個fuqboi 
而且他們都一樣
就像你心中名聲的污點
是啊你是一個... fuqboi 

我寧願割掉我的舌頭之前,我已經經歷過它而
不是讓你與你親吻我
因為你是...... 
因為他是...

好吧聽聽廣泛的人們
有一個日益增長的流行病
它不僅影響美國,但整個世界
保持你的家庭內部,保持他們的安全!
我們必須消滅這些人
如果你選舉我的總統,
我會消滅他們的每一個人!

不想不fuqboi 
因為他們都是一樣
有你的心臟的聲譽污點
是啊你是一個... fuqboi 
我已經通過它之前,
我寧願切出我的舌頭
比讓你吻我你的
因為你是... 
因為他是... 
因為你是... 
因為他是... 
因為你是...


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()