.
Daya黛雅 - New移情別戀
 
 
 
When you walk past
現在當你經過
That park near your apartment now
你家附近的那個公園
Do you think about me?
你有想著我嗎
Do you think about me?
你有想著我嗎
Do you drive fast?
你有加快速度嗎
When you realize you're on my street
當你意識到你開在我住的路上
Do you drive slowly?
你有減慢速度嗎
Do you think about me?
你有想著我嗎
 
Thought I could pack up my suitcase and just walk away
以為我能就這樣打包我的行李 然後轉身離開
walk away (walk away)
轉身離開
Leave you with all the shit I didn't want to take
離開你和那些我不想要承受的爛事 
my mistake
是我的錯
 
 
I'm missing you, I'm missing you
我正想著你 我想著你
What the hell did I do? (Did I do?)
我做了什麼? 做了什麼?
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要你
 
I'm missing you, I'm missing you
我正想著你 我想著你
What the hell did I do? (Did I do?)
我做了什麼? 做了什麼?
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要你
 
Don't want new, I want you
不想要下一個人 我想要你
Don't want new, I want you
不想要下一個人 我想要你
 
 
I'm in his bed, right next to him
我在他的床上 就在他的身邊
But he don't know
但是他不知道
I'm just thinking 'bout you
我只想著你
I'm thinking 'bout you
我正想著你
 
When it's 3AM, and I'm at the diner with his friends
凌晨三點 我和他的朋友們在餐廳
I ain't thinking them
我沒在想著他們
I'm just thinking 'bout you
我只想著你
 
Thought I could pack up my suitcase and just walk away
以為我能就這樣打包我的行李 然後轉身離開
walk away (walk away)
轉身離開
Leave you with all the shit I didn't want to take
離開你和那些我不想要承受的爛事 
my mistake
是我的錯
 
 
I'm missing you, I'm missing you
我正想著你 我想著你
What the hell did I do? (Did I do?)
我做了什麼? 做了什麼?
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要你
 
I'm missing you, I'm missing you
我正想著你 我想著你
What the hell did I do? (Did I do?)
我做了什麼? 做了什麼?
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要你
 
Don't want new, I want you
不想要下一個人 我想要你
Don't want new, I want you
不想要下一個人 我想要你
 
Thought I'd be better without you
以為沒有你我會過得更好
I can't stop thinking about you
我無法停止想念你
Now I'm with someone new (I want you)
現在我和新對象在一起了 我想要你
Thought I'd be better without you
以為沒有你我會過得更好
I can't stop thinking about you
我無法停止想念你
Now I'm with someone new (I want you)
現在我和新對象在一起了 我想要你
 
I'm missing you, I'm missing you
我正想著你 我想著你
What the hell did I do? (Did I do?)
我做了什麼? 做了什麼?
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要的是你
 
Messing with someone new
和別人搞再一起
Thinking I wanted to
以為這是我想要的
Turns out I don't want new, I want you
結果發現我不想要新對象 我想要的是你
arrow
arrow

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()