Queen-Jessie J

歌曲:Queen

專輯:Queen

歌手:Jessie J

作曲: Jessica Cornish/Darhyl Camper

作詞: Jessica Cornish/Darhyl Camper

這是一首主張女權鼓勵女生愛自己的歌同時也作為新專Rose的首單 期待新專能帶來更多驚喜everyone isqueen love yourself.

Stop playing with your body , lady

不要再折騰你的身體了,親愛的

Stop feeling like you're not enough

不要再妄自菲薄

Stop feeding into the haters

不要逼自己去應對那些懷恨在心者

Stop and give yourself some love (woah)

停止這些行為,給自己多些關愛

Stop staring at the mirror getting faded

不要再盯着鏡中的自己自慚形穢

Saying you won't fall in love

說着你不會再愛

Stop trusting in those fake idiots

不要再錯信那些虛偽的白痴

Trust me they don't give a fuck (woah)

相信我,他們并不是真的在乎你

I'm tired of seeing it

我厭倦了看到這些

I'm tired of feeling this

我厭惡了感受這些

The world says beauty is changing

這世界說美是變幻無窮的

Fuck that it's fake expectationnot the real shit

胡扯,這些都是虛假的期待,庸俗不堪

Let's get naked

讓我們赤裸上陣

Start meditatingfeel elevated and say

開始冥想,感受靈魂的升華,說着

I love my bodyI love my skin

我愛我的身體,我愛我的肌膚

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王

I love my bodyI love my skin

我愛我的肉體,我愛我的皮囊

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王!

Stop chasing all the hypemy girl

不要再追求所有的這些炒作,我的女孩

Stop trying to change who you are

不要再嘗試改變你是誰

Stop cutting yourself up on the outside (outside)

不要再讓自己內心傷痕累累

When the inside is never scarred

卻故作堅強

It can't be healed with something materialistic

心的創傷不能被外在物質治愈

Can't be healed by a man who stays distant

不能從與你保持距離的男人身上獲得安慰

It's deeper save yourselfbefore you betray yourself

在你背叛自己之前,拯救靈魂深處的你

I'm tired of seeing it (so tired)

我受夠了看到這些我厭倦了看到這些(很厭倦)

I'm tired of feeling this (so)

我厭惡了感受這些(是的)

The world says beauty is changing

這世界說美是變幻無窮的

Fuck that it's fake expectationnot the real shit

胡扯,這些都是虛假的期待,庸俗不堪

Let's get naked (let's get naked)

讓我們赤裸上陣

Start meditatingfeel elevated and say

開始冥想,感受靈魂的升華,說着

I love my bodyI love my skin

我愛我的身體,我愛我的肌膚

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王

I love my bodyI love my skin

我愛我的肉體,我愛我的皮囊

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王!

I love my bodyI love my skin

我愛我的身體,我愛我的肌膚

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王!

I love my bodyI love my skin

我愛我的肉體,我愛我的皮囊

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王!

I love my bodyI love my skin

我愛我的身體,我愛我的肌膚

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王!

I love my bodyI love my skin

我愛我的肉體,我愛我的皮囊

I am a goddessI am a queen

我是女神,我是女王

Bodyskingoddessqueen

身體,肌膚,女神,女王

Bodyskingoddessqueen

 

肉體,皮囊,女神,女王

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()