In The End                   linkin park

 It starts with one thing I don't know why  現在 有件事 我不明白 為什麼

 It doesn't even matter how hard you try   不管你怎樣努力都無濟於事

 Keep that in mind  它揮之不去,牢據在心

 I designed this rhyme to  Explain in due time   寫下這首歌曲 在適當的時間 作一下解釋

All I know  我所知道的是 

 Time is a valuable thing  時間是寶貴的

  Watch it fly by As the pendulum swings  看著它隨著鐘擺飛逝

Watch it count down to the end of the day看著一天天慢慢結束

  The clock ticks life away生命在鐘錶的滴答聲中流逝

 It's so unreal   如此的不真實 

 Didn't look out below  我沒有料到以下的事

  Watch the time go   Right out the window   看著時光從窗外溜走

  Trying to hold on but didn't even know  我努力地想堅持 但卻不知道

Wasted it all just to watch you go  我投入一切的結果 是看著你離我而去

 I kept everything inside  這一切,我都銘記在心

 and even though I tried   It all fell apart  儘管我曾力挽狂瀾,但事情終究崩潰 

What it meant to me will   Eventually be a Memory of這就意味著我最終只能將它當做一段模糊的回憶 

a time when   那就是…

 I tried so hard   我如此努力地嘗試過

And got so far   卻差之千里

But in the end   可結果

 It doesn't even matter  那根本無濟於事

 I had to fall   我只能淪陷

To lose it al l  失去原本的一切

 But in the end   可結果

 It doesn't even matter  那根本無濟於事

One thing   I don't know why那件事 我不明白

 It doesn t even matter   How hard you try   不管你怎樣努力都無濟於事

 Keep that in mind   它揮之不去,牢據在心

I designed this rhyme   寫下這首歌曲

To remind myself how  來提醒我自己

I tried so hard     我如此努力地嘗試過

 In spite of the way   You were mocking me   我還是如此努力儘管你會嘲笑我

Acting like I was   Part of your property  我一直像你掌中的玩物一樣 

Remembering all the    Times you fought with me 時常回憶你我嬉笑打鬧的每一幕影像

 I'm surprised it got so (far) 我驚訝於那些時光早已遠揚

 Things aren't the way    They were before  滄海桑田,時過境遷

 You wouldn't even   Recognise me anymore(即使再次重逢),你將也不會認出我

Not that you   Knew me back then你不曾瞭解我不久後就會回來

 But it all comes   Back to me (in the end) 但結果到頭來,一切都重蹈覆轍

You kept everything inside一切的一切,你都牢記在心

And even though I tried即使我努力過

 It all fell apart也無濟於事

What it meant to me will  Eventually be a    Memory of  這就意味著我最終只能將它當做一段模糊的回憶

 a time when I  那就是

 I tried so hard  我如此努力地嘗試過

 And got so far   卻差之千里

 But in the end   可到頭來

  It doesn't even matter   那根本無濟於事

I had to fall   我只能淪陷

To lose it all   失去原本的一切

 But in the end   可結果

 It doesn't even matter   那根本無濟於事

I've put my trust in you   我把信任都託付於你

 Pushed as far as I can go   我盡心竭力

 For all this   對於這一切

 There's only one thing you should know只希望你能知道一件事

 I've put my trust in you我把信任都託付於你

 Pushed as far as I can go我盡心竭力

For all this   對於這一切

 There's only one thing you should know只希望你能知道一件事

I tried so hard    我如此努力地嘗試過

And got so far    卻差之千里

 But in the end    可到頭來

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()