Ryan Gosling/Emma Stone - City of Stars 眾星之城 

City of stars 
眾星之城 
Are you shining just for me? 
你是否僅為我而璀璨 
City of stars 
星輝下的城市 
There's so much that I can't see 
仍有許多 我無法看清 
Who knows? 
誰曉得呢 
I felt it from the first embrace I shared with you 
難道這是一切美好新事物的起端 
That now our dreams 
抑或是又一場美夢 
They've finally come true 
我無法實現的美夢 

City of stars 
眾星之城 
Just one thing everybody wants 
眾人心中所渴望的 
There in the bars 
是在那小酒吧裡 
And through the smokescreen of the crowded restaurants 
穿過擁擠餐館裡重重煙霧屏障 
It's love 
悄然而現的愛 
Yes, all we're looking for is love from someone else 
是啊,我們所在他人身上尋覓的不就是真愛 

A rush 
一場巧遇 
A glance 
雙眼交會 
A touch 
一次觸碰 
A dance 
一支翩翩起舞 

A look in somebody's eyes 
那個人的一個眼神 
To light up the skies 
點亮了整片天空 
To open the world and send it reeling 
開展了世界 而讓它開始旋轉 
A voice that says, I'll be here 
溫和的聲音說著 我就在這陪你 
And you'll be alright 
而一切都會沒事的 

I don't care if I know 
我已不在意自己是否曉得 
Just where I will go 
自己前進的方向 
'Cause all that I need is this crazy feeling 
因為我所需要的是那一股瘋狂的感受 
A rat-tat-tat on my heart 
心上的一串強烈怦跳 
Think I want it to stay 
希望這份情感能永遠停滯凝結 

City of stars 
眾星之城 
Are you shining just for me? 
你是否僅為我而璀璨 
City of stars 
星輝下的城市 
You never shined so brightly 
你從未如此璀璨耀眼

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()