Endless Love 無盡的愛

 

 電影《無盡的愛》主題曲

 演唱:Lionel Richie & Diana Ross      

  中英歌詞:

  My love, 我的愛,

  There's only you in my life 你是我的唯一,

  The only thing that's bright 我生命中唯一的亮點。

  My first love, 我最初的愛,

  You're every breath that I take 我的每一次呼吸,

  You're every step I make 我走的每一步路,都有你的影子。

  And I 我,

  I want to share 我想和你分享,

  All my love with you 我全部的愛。

  No one else will do... 沒有其他人能做到。

  And your eyes 你的眼神,

  Your eyes, your eyes 你的眼神,你的眼神,

  They tell me how much you care 告訴我你是多麼在乎我。

  Ooh yes, you will always be 噢,是的,

  My endless love 愛你永無止境。

  Two hearts, 兩顆心,

  Two hearts that beat as one 兩顆心合二為一,

  Our lives have just begun 我們的生活才剛剛開始。

  Forever 永永遠遠

  (ohhhhhh) 

  I'll hold you close in my arms 我緊擁你在懷中,

  I can't resist your charms 無法抵擋你的魅力。

  And love 愛情,

  Oh, love 噢,愛情

  I'll be a fool 我會變成一個傻瓜,

  For you, 為你。

  I'm sure 是的,我確定。

  You know I don't mind 但你知道我不會介意,

  Oh, you know I don't mind 噢,你知道我不會介意。

  'cause you, 因為,

  You mean the world to me 你對我而言就是全世界。

  I know 我知道,

  I know 我知道,

  I've found in you 在你身上,

  My endless love 我找到了無盡的愛。

  And love 愛情,

  Oh, love 噢,愛情

  I'll be a fool 我會變成一個傻瓜,

  For you, 為你。

  I'm sure 是的,我確定。

  You know I don't mind 但你知道我不會介意,

  Oh, you know I don't mind 噢,你知道我不會介意。

  And, yes 是的。

  You'll be the only one 你就是那唯一,

  'cause no one can deny 因為沒有人能否認,

  This love I have inside 我要給你

  And I'll give it all to you 我全部的愛。

  My love 我的愛,

  My love, my love 我的愛,我的愛,

  My endless love 我無盡的愛。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()