《羅馬假日》主題曲:Am I That Easy to Forget 難以忘懷

 

 


        奧黛麗赫本(Audrey Hepburn)總是那麼清新脫俗,高貴氣質與俏麗可人迷倒了萬千觀眾,甚至連她耍小脾氣的神態也令人津津樂道,更不用說那宛然的回眸一笑了。美麗的神話源自於古老的傳說,現代的童話則出自文明古城,短暫的造訪成就了流芳百世的浪漫經典,《羅馬假日》,一段永難忘懷的愉快經歷,一段感動人心的愛情故事。

  Am I That Easy to Forget

  They say you found somebody new

  But that won"t stop my lovin" you

  I just can"t let you walk away

  Forget the love I had for you

  Guess I could find somebody too

  But I do want no one but you

  How could you leave without regret

  Am I that easy to forget

  Before you leave me sure you"d find

  Your want his love much more than mine

  "Cause I"ll just say we"ve never met

  If I"m that easy to forget

  Before you leave me sure you"d find

  Your want his love much more than mine

  "Cause I"ll just say we"ve never met

  If I"m that easy to forget

  If I"m that easy to forget

  有人說你有了新伴侶

  但這不會減少我對你的愛

  我只是不願看著你這樣走開

  這樣忘記我對你的愛

  設想我也可以找個新朋友

  可是我除了你誰也不想要

  你怎能這樣毫無遺憾的走開

  難道我如此容易被 忘懷

  你離開我之前肯定會發現

  你對我的愛比我的更多

  因為我會說我們從不相識

  如果我是如此健忘

  你離開我之前肯定會發現

  你對我的愛比我的更多

  我會說我們從不相識

  如果我是如此健忘

  如果我是如此健忘

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()