《第六感生死戀》主題歌:Unchained Melody 奔放的旋律

   第六感生死戀》耳熟能詳的主題歌Unchained Melody悠揚的旋律、動人的歌詞可謂家喻戶曉。讓我們在這熟悉的歌聲中緬懷這位逝去的著名影星Patrick Swayze

 

 

Unchained Melody

 

 

  

  中英歌詞:

     Oh, my love, my darling     

     I've hungered for your touch 

     Alone, lonely time 

     And time goes by so slowly 

     yet time can do so much 

     Are you still mine 

     I need your love 

     I need your love 

     God, speed your love to me 

     Lonely rivers flow to the sea to the sea 

     To the open arms of the sea 

     Lonely river sigh, wait for me, wait for me 

     I'll be coming home 

     Wait for me 

     Oh, my love, my darling 

     I've hungered, hungered for your touch 

     Alone, lonely time 

     And time goes by so slowly yet time can do so much 

     Are you still mine, 

     I need your love I need your love, 

     God speed your love to me. 

     

     奔放的旋律

    

     哦,我的愛,我的所愛,

     我渴望你的接觸已太久而孤單!

     光陰荏苒,

     時間改變事物萬千,

     你是否依然對我不變?

     我需要你的愛,

     我需要你的愛,

     神啊,快把你的愛給我傳過來!

     孤獨之河奔流入海

     奔流入海,

     無盡海洋敞開胸懷,

     孤獨之河在輕歎:

     等著我,等著我,

     我一定回家,

     請等待!

     

     哦,我的愛,我的所愛,

     我渴望你的接觸已太久而孤單!

     光陰荏苒,

     時間改變事物萬千,

     你是否依然對我不變?

     我需要你的愛,

     我需要你的愛,

     神啊,快把你的愛給我傳過來!

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()