Stickwitu》和你在一起 電視劇《柏林之戀》歌曲

歌手簡介:

2005年一支由6個動感十足、熱力四射的女孩組成的新一代辣妹勁團迅速掀起一股巨大的舞曲旋風,令全球歌迷為之振奮和雀躍--她們就是Pussycat Dolls(“小貓咪”)!擁有夠炫舞姿、夠辣身材的女郎個個才華橫溢

 

Stickwitu 》中英雙語歌詞:

I don’t wanna go another day 我不想再多等待一分一秒

So I’m telling you exactly what is on my mind 現在就告訴你 我的真心話

Seems like everybody’s breaking up 朋友們的戀情都以分手收場

Throwing their love away 愛情離他們遠去

I know I got a good thing right here 而我知道 我的真愛就在身邊

That’s why I say hey 所以我想說

Nobody going to love me better 沒有人比你更愛我

I must stickwitu Forever我要永遠跟著你

Nobody going to take me higher 沒有人比你更讓我開心

I must stickwitu 我想跟著你

You know how to appreciate me 你懂得如何欣賞我

I must stickwitu My baby 我要跟著你 親愛的

Nobody ever made me feel this way只有你 讓我感覺到如此幸福

I must stickwitu我要跟著你

I don’t wanna go another day 我不想再多等待一分一秒

So I’m telling you exactly what is on my mind現在就告訴你 我的真心話

See the way we ride in our privated lives 我們現在擁有的私密空間

Ain’t nobody getting in between 沒有任何人可以打擾

I want you to know that you’re the only one for me 我想告訴你 你就是我唯一的愛.

That’s why I say 所以我想說

Nobody going to love me better 沒有人比你更愛我

I must stickwitu Forever 我要永遠跟著你

Nobody going to take me higher 沒有人比你更讓我開心

I must stickwitu 我想跟著你

You know how to appreciate me 你懂得如何欣賞我

I must stickwitu My baby我要跟著你 親愛的

Nobody ever made me feel this way 只有你 讓我感覺到幸福

I must stickwitu 我要跟著你

And now ain’t nothing else I can need 有了你 我什麼都不缺

And now I’m singing ‘cause you’re so, so real to me唱歌給你聽 因為你這麼 這麼真心

I got you, we’ll be making love endlessly 擁有你 我們相愛到永遠

I’m with you, baby you’re with me 你是你的 親愛的 你也是我的

So don’t you worry about people hanging around 所以 不用擔心其他人

They ain’t bringing us down 他們不能左右我們的愛情

I know you and you know me and that’s all that counts 我知道你 你瞭解我 這才是一切

So don’t you worry about people hanging around 所以 不用擔心其他的人

They ain’t bringing us down 他們不能左右我們的愛情

I know you and you know me and that’s 我知道你 你瞭解我 所以

That’s why I say 所以我想說

Nobody going to love me better 沒有人比你更愛我

I must stickwitu Forever 我要永遠跟著你

Nobody going to take me higher 沒有人比你更讓我開心

I must stickwitu 我想跟著你

You know how to appreciate me 你懂得如何欣賞我

I must stickwitu My baby 我要跟著你 親愛的

Nobody ever made me feel this way 只有你 讓我感覺到如此幸福

I must stickwitu 我要跟著你

Nobody going to love me better 沒有人比你更愛我

I must stickwitu Forever 我要永遠跟著你

Nobody going to take me higher 沒有人比你更讓我開心

I must stickwitu 我想跟著你

You know how to appreciate me你懂得如何欣賞我

I must stickwitu My baby 我要跟著你 親愛的

Nobody ever made me feel this way 只有你 讓我感覺到如此幸福

I must stickwitu 我要跟著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()