Find Me-SIGMA /Birdy

歌曲:Find Me(Radio Edit)

專輯:Find Me

歌手:SIGMA /Birdy

英倫組合Sigma聯手仙女鳥妹帶來全新單曲Find me,鋼琴前奏帶出鳥妹那獨特的聲線,鳥妹果然是有美聲功底的,開口音色雄厚且深情,後半段節奏加快盡顯鳥妹唱功氛圍不斷昇華,聲聲都有股仙氣,Sigma主打Drum&Bass混音,且不僅會混音也會自唱,這絕對是超棒的聯手!

We said goodbye

互道再見

That's what you told me once

一如從前

So many times we've made our peace

我們無數次嘗試和平相處

But this is love, I'll never give you up

但這份愛 我絕不放手

But now your love has come home to me

可現在你的愛飛回我的身邊

Like a river, always running

像條河流,奔流不息

I keep losing you

我離你越來越遠

Like a fire, always burning

像團火焰,永遠燃燒

I'll be here for you

我一直在這裡

If you're ready, heart is open

如果你準備好了,那麼我值得

I'll be waiting, come find me

我一直等著你來發現我

If you're certain for forever

如果你想要天長地久

I'll be waiting, come find me

我就在這裡,請和我聯繫

I see you, here in the darkness

我能看見,你在黑暗中尋找

Blinding light right where your heart is

心中希冀的生活

If you're ready, heart is open

如果準備好了,我值得你一試

I'll be waiting, come find me

我一直等著你找到我

Come find me

遇見我

Come find me

靠近我

I see you, here in the darkness

我能看到,你在黑夜裡掙扎

Blinding light right where your heart is

想要追隨內心所屬

If you're ready, heart is open

如果準備好了,我值得你一試

I'll be waiting, come find me

我一直等著你找到我

We've lost our ways

如果你開始猶豫

That's what you told me last

這情景似曾相識

But tears they come and go

卻控制不住淚流

This is us, I'll never get enough

我們就是如此,我永遠不得滿足

It's taking losing you to know

變得不像你瞭解的那個我

If you're ready, heart is open

但如果你願意,我值得你愛

I'll be waiting, come find me

我一直等你來找我

If you're certain for forever

只要你肯定 天長地久

I'll be waiting, come find me

我等你遇見我

I see you, here in the darkness

我能看見,你在黑暗中尋找

Blinding light right where your heart is

心中希冀的生活

If you're ready (if you're ready)

如果你準備好了

heart is open (heart is open)

那麼我很適合你

I'll be waiting, come find me

我一直等著你來

Come find me

發現我

Come find me

走進我

Run to me and never leave now

我想現在就遇見你再也不分離

Run to me and never leave now

我想現在就找到你再也不放手

I see you, here in the darkness

我知道你在黑暗中掙扎了那麼久

Blinding light right where your heart is

想要追隨本心

If you're ready, heart is open

如果你準備好了,那麼我值得

I'll be waiting, come find me

等著你 出現在我眼前

Come find me

找到我

Come find me

瞭解我

If you're ready, heart is open

但如果你願意,我值得你愛

I'll be waiting, come find me

我一直等著你找到我

If you're ready, heart is open

準備好了嗎

I'll be waiting, come find me

快來遇見我

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()