I Feel It Coming-The Weeknd

歌曲:I Feel It Coming

專輯:Starboy

歌手:The Weeknd / Daft Punk

盆栽TheWeekndDaft Punk的再度聯手!盆栽精新專輯的第二支單曲。Daft Punk終於回來啦!盆栽的嗓音好有辨析度,不用看歌手一聽就知道是盆栽哥。網友說這首歌曲太甜蜜,有點不適應哈。

Tell me what you really like

告訴我你真正喜歡的

Baby I can take my time

我可以等你慢慢來

We don't ever have to fight

我們不用急著做

Just take it step-by-step

就一步一步慢慢來

I can see it in your eyes

我能看到你眼中的渴望

Cause they never tell me lies

你的眼睛從不會說謊

I can feel that body shake

我感受到了你身體的微微顫動

And the heat between your legs

和你雙腿間的溫熱躁動

You've been scared of love

你很怕陷入愛裡

And what it did to you

不知你有怎樣的過去

You don't have to run

你不必逃避

I know what you've been through

我想我懂得你的心情

Just a simple touch

輕輕觸碰

And it can set you free

你就會感覺到愛意蘇醒

We don't have to rush

和我獨處時不用急也不用擔心

When you're alone with me

我會讓你安心

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

愛意的降臨

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

心跳的蘇醒

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

溫度的漸升

I feel it coming

感覺到了

I feel it coming babe

加促的呼吸

You are not the single type

你並不是孤單的哪一類型

So baby this the perfect time

親愛的 在此絕佳時機

I'm just trying to get you high

我只想讓你放開自己

And faded off this touch

讓這觸碰漸漸融進你心

You don't need a lonely night

你不會獨醒在孤單的夜裡

So baby I can make it right

親愛的 我會撫慰你的脆弱孤寂

You just got to let me try

只要你對我足夠相信

To give you what you want

你想要的我都會滿足你

You've been scared of love

你很怕陷入愛裡

And what it did to you

不知你有怎樣的過去

You don't have to run

你不必逃避

I know what you've been through

我想我懂得你的心情

Just a simple touch

輕輕觸碰

And it can set you free

你就會感覺到愛意蘇醒

We don't have to rush

和我獨處時不用急也不用擔心

When you're alone with me

我會讓你安心

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

愛意的降臨

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

心跳的蘇醒

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

溫度的漸升

I feel it coming

感覺到了

I feel it coming babe

加促的呼吸

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

愛意的降臨

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

心跳的蘇醒

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

溫度的漸升

I feel it coming

感覺到了

I feel it coming babe

加促的呼吸

You've been scared of love

你很怕陷入愛裡

And what it did to you

不知你有怎樣的過去

You don't have to run

你不必逃避

I know what you've been through

我想我懂得你的心情

Just a simple touch

輕輕觸碰

And it can set you free

你就會感覺到愛意蘇醒

We don't have to rush

和我獨處時不用急也不用擔心

When you're alone with me

我會讓你安心

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

愛意的降臨

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

心跳的蘇醒

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

溫度的漸升

I feel it coming

感覺到了

I feel it coming babe

加促的呼吸

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

愛意的降臨

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

心跳的蘇醒

I feel it coming

我感覺到了

I feel it coming babe

溫度的漸升

I feel it coming

感覺到了

I feel it coming babe

加促的呼吸

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()