Love on the Weekend-John Mayer

歌曲:Love on the Weekend

專輯:The Search for Everything

歌手:John Mayer

囧妹JohnMayer時隔三年終於回歸了!!!這首Love OnThe Weekend是他的第7張專輯的首單。

John Mayer用新專輯《TheSearch for Everything》尋找初衷,尋找理想……尋找真愛,於是有了《Loveon the Weekend》這樣灑著糖粉的微甜小調。一副肉嗓,一顆富含靈感的大腦,一把時而加電時而不加電的吉他,他深藏欲望,給人以簡單清新的喜愛。

 

It's a Friday we finally made it

終於挨到了週五

I can't believe I get to see your face

我不敢相信我們相見的日子就這麼到來了

You've been working and I've been waiting

你一直在工作 而我一直在等待

To pick you up and take you from this place

接上你,帶你逃離塵世喧囂

Love on the weekend

週末的愛戀

Love on the weekend

週末的愛戀

Like only we can

我們只能週末相戀

Like only we can

我們只能週末相戀

Love on the weekend

週末的愛戀

Love on the weekend

週末的愛戀

I'm coming up and I'm loving every minute of it

我正在路上,我享受著每時每刻

You be the DJ I'll be the driver

你可以當調音樂的DJ而我甘願當你的司機

You put your feet up in the getaway car

你踏足於這助我們逃離的車輛

I'm flying fast like a a wanted man

我仿若逃犯般把車開地飛快

I want you baby like you can't understand

你無法理解我對你的渴求多麼強烈

Love on the weekend

週末的愛戀

Love on the weekend

週末的愛戀

We found a message in a bottle we were drinking

我們在水壺中發現了前人遺留的資訊(漂流瓶)

Love on the weekend

週末的愛戀

Love on the weekend

週末的愛戀

I hate your guts 'cause I'm loving every minute of it

我不喜你的拒絕,因為我在意著每時每刻

I gotta leave ya it's gonna hurt me

我必須得離開你 我的心在刺痛

My clothes are dirty and my friends are getting worried

我的外表不再光鮮亮麗,我的朋友開始擔心我的狀況

Down there below us under the clouds

躺在草坪上仰望著白雲朵朵

Baby take my hand and pull me down down down down

寶貝牽起我的手,把我拉到你的身邊

And I'll be dreamin' of the next time we can go

我已開始幻想我們下次的相遇

Into another seratonin overflow

光是想著,我就迫不及待(serotonin即神經遞質羥色胺,被認為能產生鎮靜、放鬆和知足的感覺)

Love on the weekend

週末的愛戀

Love on the weekend

週末的愛戀

I'm busted up but I'm loving every minute of it

就算我不小心搞砸了,我還是享受著每時每刻

Love on the weekend love on the weekend

週末的愛戀,即將消失的愛戀

I'm looking for a little love

我只是在尋找一點愛戀

I'm looking for a little love oh yeah

我只是在渴望一些愛戀

Love on the weekend love on the weekend

週末的愛戀,即將消逝的愛戀

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()