Lady - Kenny Rogers

Lady, I'm your knight in shining armor 
女士,我就是身穿閃亮盔甲保護你的武士 
And I love you我愛你 
You have made me what I am and I am yours 
是你造就了我,我是你的 
My love吾愛 
There's so many ways I want to say I love you 
我要用許多不同的方式說我愛你 
Let me hold you in my arms forever more 
讓我永遠把你擁在懷裡 

You have gone and made me such a fool 
你已離去,讓我像個傻子似的 
I'm so lost in your love我迷失在你的愛裡 
And oh, we belong together噢!我倆屬於彼此 
Won't you believe in my song?你可相信我唱的歌? 

Lady, for so many years 女士,這麼多年了 
I thought I'd never find you我一直以為不可能找到你 
You have come into my life and made me whole 
妳進入我的生命,使我變得完整 
Forever let me wake to see you each and every morning 
讓我每一個清晨醒來都能見到妳 
Let me hear you whisper softly in my ear 
讓我聽見妳在我耳畔的低語 

In my eyes I see no one else but you 
在我眼中,除了妳沒有別人 
There's no other love like our love 
沒有別的愛情像我倆一樣 
And yes, oh yes, I'll always want you near me 
是的,我要你永遠在我身旁 
I've waited for you for so long 
我已等妳很久了 

Lady, your love's the only love I need 
女士,妳的愛是我唯一需要的愛 
And beside me is where I want you to be 
我要你到我身旁 
'cause, my love, 因為,吾愛 
There's something I want you to know 
有些事我要你明白 
You're the love of my life妳是我一生的愛 
You're my lady妳是我的女人

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()