Seven Lonely Days七個寂寞的日子

Seven lonely days make one lonely week1寂寞一周七天寂寞的日子讓

Seven lonely nights make one lonely me七個寂寞的夜做一個孤獨的我

Ever since the time you told me we were thru自從你告訴我的時候,我們是通

Seven lonely days I cried and I cried for you七個寂寞的日子裡,我哭了,我哭了你

  

Oh, my darlin' I'm cryin', boo-hoo-hoo-hoo哦,我親愛的,我在哭泣,噓 - - -

There's no use in denyin' I cried for you有一個在denyin “我為你哭沒有用

It was your favorite pastime, makin' me blue這是你最喜歡的消遣,你讓我的藍色

Last week was the last time I cried for you上周是我最後一次為你哭

  

Seven hankies blue I filled with my tears七手帕藍色我填寫了我的眼淚

Seven letters true I filled with my fears七封信真的,我充滿了我的恐懼

Guess it never pays to make your lover blue猜猜它從來不作你的情人藍

Seven lonely days I cried and I cried for you七個寂寞的日子裡,我哭了,我哭了你

  

Oh, my darlin I'm cryin', boo-hoo-hoo-hoo哦,我親愛的,我哭泣,噓 - - -

Now, there's no use in denyin' I cried for you現在,有一個在denyin “我為你哭沒有用

It's all your favorite pastime, makin' me blue這是所有您最喜愛的消遣,你讓我的藍色

Last week was the last time I cried for you上周是我最後一次為你哭

Last week was the last time I cried for you...上周是我最後一次為你哭...

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()