I Love This Life我愛這生活-LoCash


"I Love This Life"

I love my boots broke in, I love my Camo hat
Don't mind a little paint on my jeans, yeah I roll like that
I love driving my truck across the railroad tracks
If you hit it too quick, it'll hit ya right back

I love a fresh cut field with a first frost on
How it shines like gold when the sun turned on
I love the sound of them wheels with my baby singing along
When "The Boys Of Summer" comes on

[Chorus:]
I love my small town world,
I love a country girl
I love a Friday night
Man I love this life
The sound of an ol' dirt road
Rollin' through mind
Man I love, man I love,
Man, I Love This Life

I Love that county line bar where they all know my drink
The way she throws her hands up when that cover band plays
I love that taste of her lips when she's been sipping that wine
I still get drunk on her every time

[Chorus:]
I love my small town world,
I love a country girl
I love a Friday night
Man I love this life
The sound of an ol' dirt road
Rolling through mind
Man, I love, man I love,
Man, I Love This Life

Oh-o-o-o-oh
Man I love this life
Oh-o-o-o-oh
Man, I love this life
(I love this life, I love this life, I love this life)

I love that ragged old barn that my grandpa made
It was my whole world back in my innocent days
I love that little white church, out on 109
It's where I hit my knees and thank the Lord for this life of mine

[Chorus:]
I love my small town world,
I love a country girl
I love a Friday night
Man I love this life
The sound of an ol' dirt road
Rolling through mind
Man I love, man I love,
Man, I Love This Life

Oh-o-o-o-oh
Man I love this life
Oh-o-o-o-oh
Man, I love this life

Oh-o-o-o-oh
Man I love this life
Oh-o-o-o-oh
Man, I love this life

我愛這生活

我愛我的鞋破了,我愛我的迷彩帽
不要介意我的牛仔褲一點顏料,是我搖一樣,
我喜歡開著我的車穿過鐵軌
。如果你打它太快,它會打你的權利回來 我愛鮮切場有初霜上

它是如何閃耀如金,當太陽打開

我愛他們的聲音車輪與我的孩子一起唱 當“夏日男孩”亮起[合唱:]

我愛我小城鎮的世界, 我喜歡一個鄉下姑娘

我愛週五晚上 男人,我喜歡這種生活 的醇'土路聲音通過頭腦羅林' 

我愛的男人,我愛的男人, 男人,我愛這樣的生活 我愛那個縣行酒吧,

他們都知道我喝 ,她將她的手時蓋樂隊演奏的方式

我很喜歡她的嘴唇的味道時,她一直喝的酒 我還是每次都喝醉了她[合唱:]

我愛我的小城鎮的世界, 我喜歡一個鄉下姑娘 我愛週五晚上

男人,我喜歡這種生活 的醇'土路聲音 通過頭腦滾動

男人,我愛,我愛的男人, 男人,我愛這生活

啊-噢,哦,我愛的男人這種生活 啊-噢-哦,

伙計,我喜歡這樣的生活 (我喜歡這樣的生活,

我喜歡這樣的生活,我喜歡這樣的生活),

我喜歡這個衣衫襤褸的老穀倉,我的爺爺做

這是我的整個世界回到了我的清白天 我喜歡那個白色的小教堂,

從109 這是在哪裡,我打我的膝蓋和感謝上帝給了這樣的生活我的[合唱:]

我愛我的小城鎮的世界, 我喜歡一個鄉下姑娘

我愛一個星期五的晚上 我愛的男人這輩子

的醇'土路聲音 通過頭腦滾動 我愛的男人,

我愛的男人, 男人,我愛這生活 啊-噢,哦,

我愛的男人這輩子 啊-噢-哦,

伙計,我喜歡這樣的生活

哦,ooo-哦, 我愛的男人這輩子 啊-噢-哦,

伙計,我喜歡這樣的生活 


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()