Jennifer Hudson - One Night Only只有一個夜晚

You want all my love and my devotion你要我奉獻全部的愛
You want my loving soul right on the line你要我生命中全部的愛
I have no doubt that I could love you forever
我我沒有任何的懷疑的,我會永遠愛你的
The only trouble is, you really don't have the time
唯一的問題 你真的沒有時間了

You've got one night only, one night only
你只剩下一個夜晚 只有一個夜晚
That's all I have to spare那是我所有的時間
One night only, let's not pretend to care
只有一個夜晚 我們不要假裝關心
One night only, one night only只有一個夜晚 只有一個夜晚
Come on big baby come on來吧我的大寶貝 來吧
One night only, We only have 'til dawn 
只有一個夜晚 我們只剩下到黎明

In the morning this feeling will be gone 
這種感覺在凌晨將會消失
It has no chance going on 將無法再繼續
Something so right has got no chance to live
這種感覺對了卻無法再繼續
So let's forget about chances, it's one night I will give
所以讓我們忘記改變 今晚我將給你

One night only, one night only只有一個夜晚 只有一個夜晚
You'll be the only one 你將是我的唯一
One night only, then you have to run 只有一個夜晚 然而你卻要離開
One night only, one night only只有一個夜晚 只有一個夜晚
There's nothing more to say 沒有什麼可以再說的
One night only, words get in the way只有一個夜晚 不用多說
One night only, One night only, One night only..
只有一個夜晚, 只有一個夜晚, 只有一個夜晚..

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()