A Great Big World, Christina Aguilera - Say Something 


Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望
I'll be the one, if you want me to
如果你希望,我願意當先說出口的那人
Anywhere, I would've followed you
即使天涯海角,我亦願意追隨你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望

And I am feeling so small
我感覺自己無比渺小
It was over my head
一切均超出了我的理解範圍
I know nothing at all
我對此並沒有絲毫的瞭解

And I will stumble and fall
而我將一次又一次地在這條路上踉蹌摔倒
I'm still learning to love
我仍然在學習如何去愛
Just starting to crawl
即使匍匐前進也要找到出口

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望
I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉我依然不瞭解你
Anywhere, I would've followed you
即使天涯海角,我亦願意追隨你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望

And I will swallow my pride
而我將捨棄所有尊嚴
You're the one that I love
你一直是我一生中的摯愛
And I'm saying goodbye
但有些事情依然無法強求

Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望
And I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉我依然不瞭解你
And anywhere, I would've followed you

即使天涯海角,我亦願意追隨你
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望
Say something, I'm giving up on you
說些什麼吧,我對你不再抱有任何希望
Say something
說些什麼吧...


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()