Mariah Carey - I'll be there我必在你左右  


You and I must make a pact 你和我應該立下約定
We must bring salvation back 將救贖帶回來
Where there is love, I'll be there 有愛的地方,我就在你身邊

I'll reach out my hand to you 我會伸出雙手迎向你
I'll have faith in all you do 我對你所做的一切深具信心
Just call my name and I'll be there
只要你輕喚我的名字,我必在你左右

*I'll be there to comfort you 我會在你身旁安慰你
Build my world of dreams around you 在你周圍建立夢的世界
I'm so glad that I found you 我很高興找到了你

I'll be there with a love that's strong 我會以堅定的愛陪在你左右
I'll be your strength 我將成為你的力量
I'll keep holding on 永遠不變&

Let me fill your heart with joy and laughter
讓我用喜悅和歡笑填滿你的心
Togetherness, well it's all I'm after 然後,我會陪伴在你身旁
Just call my name and I'll be there
只要輕喚我的名字,我必在你左右

I'll be there to protect you 我會在身邊保護你
With unselfish love that respects you 用充滿敬意的、無私的愛
Just call my name and I'll be there 只要輕喚我的名字,我必在你左右

&If you should ever find someone new 如果你另覓新歡
I know she'd better be good to you 我知道是她比較適合你
Cause if she doesn't and I'll be there 如果不是,我仍會在你左右

Don't you know, baby寶貝你知道嗎?
I'll be there, I'll be there我會在你左右
Just call my name and I'll be there
只要輕喚我的名字,我必在你左右


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()