Purpose-Justin Bieber

Feeling like I'm breathing my last breath
Feeling like I'm walking my last steps
Look at all of these tears I've wept
Look at all the promises that I've kept

I put my heart into your hands
Here's my soul to keep
I let you in with all that I can
You're not hard to reach
And you've blessed me with the best gift
That I've ever known
You give me purpose
Yeah, you've given me purpose

Thinking my journey's come to an end, oh
Sending out a farewell to my friends
Forever peace
Ask you to forgive me for my sins
Oh would you please?
I'm more than grateful for the time we spent
My spirit's at ease

I put my heart into your hands
Learn the lessons you teach
No matter when, wherever I am
You're not hard to reach
And you've given me the best gift
That I've ever known
You give me purpose everyday
You give me purpose in every way

Oh, you are my everything
Oh, you are my everything

I don't know if this is wrong
Because someone else is telling me that it's wrong
But I feel this so let me just like, try my best not to let this happen again
We weren't necessarily put in the best position to make the best decisions.
You can't be hard on yourself for these were the cards that you were given
So you have to understand that these like
That's not who you are
You know you're trying to be the best you can be
But that's all you can do
If you don't give it all you got, you're only cheating yourself
Give it all you got
But if it ends up happening, it ends up happening
That's what it's that's what's happening with me
It's like God I'm giving it all I got
Sometimes I'm weak and I'm gonna do it
And it's like I'm not giving myself grace
I'm just like understanding, that's just how it is

感覺就像我呼吸我的最後一口氣
的感覺就像我走我的最後一個步驟,
看看所有這些眼淚我已經哭
看看所有的,我已經把承諾

我把我的心臟在你手裡
這裡是我的靈魂跟上
我讓你在所有我能
你不是難以達到
你們已經賜予了我最好的禮物
,我已經見過的
你給我的目的
呀,你給我的目的

思考我的旅程的告一段落,哦
發送了告別我的朋友
永遠平安
求你原諒我為我的罪
哦,你會嗎?
我更感謝我們所花費的時間
我精神的自在

我把我的心臟在你手中
汲取教訓你教
無論何時,無論我在哪裡
你都不難達到
你給了我最好的禮物
,我已經見過的
你給我的目的,每天
你給我的目的各方面

哦,你是我的一切
哦,你是我的一切

我不知道這是錯誤的
,因為其他人告訴我,這是錯的
,但我覺得這太讓我就跟,盡我最好不要讓這種情況再次
,我們不一定把在做出最佳位置最好的決定。
你不能對自己狠這些都是你給予的卡
所以,你要明白,這就像
那不是你是誰,
你知道你想成為最好的你可以
不過這就是你可以做
。如果你不給它所有你得到的,你只是在欺騙自己
給它你得到
但如果它最終發生的事情,它最終發生
這就是它,這就是發生的事情與我
這就像上帝我給這一切我
有時我軟弱,我要做到這一點
它就像我不會放棄自己的恩典
我就像了解,這只是它是如何


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()