Sorry-Justin Bieber

"Sorry"

You gotta go and get
Angry at all of my honesty
You know I try but I don't do too well with apologies
I hope I don't run out of time, could someone call the referee?
Cause I just need one more shot at forgiveness

I know you know that I
Made those mistakes maybe once or twice
And by once or twice I Mean
Maybe a couple a hundred times
So let me oh let me
Redeem oh redeem oh myself tonight
Cause I just need one more shot at second chances

Yeah
Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?
I'm sorry yeah
Sorry yeah
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?

I'll take every single piece of the blame
If you want me too
But you know that there is no innocent one in this game for two
I'll go I'll go and then
You go you go out and spill the truth
Can we both say the words, say forget this?

Yeah
Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?

I'm not just trying to get you back on me
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?

I'm sorry (yeah)
Sorry (oh)
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?

I'm sorry (yeah)
Sorry (oh)
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?

你必須去拿
憤怒所有我的誠實的
你知道,我嘗試,但我不道歉,搞得太清楚
,我希望我不跑出來的時候,可能有人叫裁判?
原因我只需要在一個多一槍原諒我知道你知道我

製造這些錯誤可能一次或兩次並且通過一次或兩次,

我是說也許一對夫婦一百倍所以讓我哦,

讓我今晚兌換哦贖回哦,我自己因為我只是需要多一槍,

在第二次機會呀是不是太晚了,現在說對不起?

因為我缺少的不僅僅是你的身體是不是太晚了,

現在說抱歉?是的,我知道我讓你失望

是不是來不及說對不起呢?我對不起啊

對不起啊對不起啊,我知道我讓你失望

是不是來不及說對不起呢?我會抓住每一個單件的怪如果你希望我太

但你知道,沒有無辜的1在這場比賽中有兩個

我會去我去,然後你去,你走出去,溢出的道理,

我們都可以說的話,說忘了嗎?是啊是不是太晚了,

現在說對不起?因為我很想念不僅僅是你的身體是不是太晚了,

現在說抱歉?是的,我知道我讓你失望

是不是來不及說對不起呢?我不只是試圖讓你回到我的

原因我失踪的不僅僅是你的身體是不是太晚了,

現在說抱歉?是的,我知道我讓你失望是不是來不及說對不起呢?

對不起(耶)對不起(哦)對不起

啊,我知道那我讓你失望是不是來不及說我現在對不起?

對不起(耶)對不起(哦)對不起

啊,我知道我讓你失望是不是來不及說我現在很抱歉?


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()