Sugar-Maroon 5

I'm hurting baby,
我飽受傷害 寶貝
I'm broken down
瀕臨崩潰
I need your loving, loving
需要你的熱愛 你的呵護
I need it now
現在就來吧
When I'm without you
當我失去你
I'm something weak
渾身彷彿不對勁 失去元氣
You got me begging, begging
你讓我求神問天
I'm on my knees
跪地問神
I don't wanna be needing your love
我不想要 讓愛你只是需求


I just wanna be deep in your love
我只想要 愛你深切入心
And it's killing me when you're away
你不在時 感覺生不如死啊
Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are
噢寶貝 我是個硬漢 我才不介意你去哪裡
I just wanna be there where you are
反正妳去哪兒 我就跟到那兒
And I gotta get one little taste
而我想要 來點

Sugar
甜頭
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
何不來我懷抱 撲上我吧
Oh right here, 'cause I need
直接來吧 因為我好缺
Little love and little sympathy
缺點熱愛和憐憫
Yeah you show me good loving
你讓我見識 何謂真愛
Make it alright
讓一切 完美無缺
Need a little sweetness in my life
人生就是需要一點 甜蜜情趣
Sugar
甜心
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
何不來我懷抱 撲上我吧

My broken pieces
生命破碎的環節
You pick them up
是你填補的
Don't leave me hanging, hanging
你不會 離我而去 晾我一人吧??
Come give me some
過來滿足我吧
When I'm without ya
失去你
I'm so insecure
令我手足無措
You are the one thing, one thing
你就是唯一目標 唯一要素
I'm living for
督促我存活

I don't wanna be needing your love
我不想要 讓愛你只是需求
I just wanna be deep in your love
我只想要 愛你深切入心
And it's killing me when you're away
你不在時 感覺生不如死啊
Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are
噢寶貝 我是個硬漢 我才不介意你去哪裡
I just wanna be there where you are
反正妳去哪兒 我就跟到那兒
And I gotta get one little taste
而我想要 來點

Sugar
甜頭
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
何不來我懷抱 撲上我吧
Oh right here, 'cause I need
直接來吧 因為我好缺
Little love and little sympathy
缺點熱愛和憐憫
Yeah you show me good loving
你讓我見識 何謂真愛
Make it alright
讓一切 完美無缺
Need a little sweetness in my life
人生就是需要一點 甜蜜情趣
Sugar
甜心
Yes please
是的 拜託
Won't you come and put in down on me
何不來我懷抱 撲上我吧

Yeah, I want that red velvet
想要 紅絲絨的高貴柔軟
I want that sugar sweet
渴望 糖果的甜蜜甘美
Don't let nobody touch it
我不准讓任何人觸碰你
Unless that somebody is me
除非那個任何人 是我
I gotta be a man
我想要成為 真正的男人
There ain't no other way
成為的途徑 別無他條 就是占有你
'Cause girl you're hotter than southern California bae
因為女孩你阿 比加州南部的任何妹都還要火辣


I don't wanna play no games
我才不要 毫無花樣把戲
I don't gotta be afraid
我才不會 畏懼退縮
Don't give all that shy shit
別給我來 害羞那招
No make up on
少做作了
That's my
這就是我


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()