My Way--Fetty Wap Featuring Monty

The Who 


My Way


Written:Paul Anka/Claude Francois Ravaux/Gilles Thibault

And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I'll say it clear,
I'll state my case, of which I'm certain.

I've lived a life that's full.
I've traveled each and ev'ry highway;
But more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I've had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew.
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
'No, oh no not me,
I did it my way'.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!

誰人 


我的路


采寫:保羅安卡/克洛德弗朗索瓦Ravaux /吉勒蒂博而現在,

到底是近了。所以,我要面對最後的落幕。

我的朋友,我會說清楚,我會說出我的情況,

其中,我敢肯定。我已經度過了生活的全部,

我走過所有的內心的每一次公路;

但更多的,遠不止此,我做到了我的路。

後悔,我也曾有過一些; 但話又說回來,

太少,更何況我做了我必須做的,

而且看到了也不會想去我計劃好每一次行程,

沿著小路每一步; 但更多的,遠不止此,

我走自己的路是的,有過那麼幾次,

我敢肯定,你知道當我咬下超過我能咀嚼。

更多更詳盡中文歌詞在

※Mojim.com魔鏡中文歌詞網但是這一切,

當有疑問,我就吃了起來,

吐了出來。我面對這一切,

我站在高高的; 而走自己的路。

我曾經愛過,我曾經笑過哭過。

我有我填; 。我的失落,而現在,

當淚水慢慢沉澱,

我覺得一切都是那麼有趣。

回想起我做過的一切,

我可以說-不是在一個害羞的方式,

“ 不,哦,不,不是我,

我走自己的路' 什麼是一個人,

他擁有什麼?如果不是自己,

那麼他就一無所有。說出他真實感覺的事情; 

而一個誰跪的不是字,

記錄下我已經有點上氣不接下氣了- 而做到了我的路!


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()