Drake- Hotline Bling

You used to call me on my, you used to, you used to

你曾經習慣打給我, 曾經, 曾經

You used to call me on my cell phone

你曾經習慣打我的手機

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

Call me on my cell phone

打手機給我

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

Ever since I left the city you

自從我離開了城市, 你

Got a reputation for yourself now

現在自己有了名氣

Everybody knows and I feel left out

大家都知道而且我感覺被忽略

Girl you got me down, you got me stressed out

女孩你讓我沮喪難過,讓我感到壓力

Cause ever since I left the city, you

因為自從我離開了城市, 你

Started wearing less and goin' out more

開始越穿越少且更常出去玩樂

Glasses of champagne out on the dance floor

在舞池喝著香檳

Hangin' with some girls I've never seen before

跟一群我沒見過的女生出去玩

You used to call me on my cell phone

你曾經習慣打我的手機

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

Call me on my cell phone

打手機給我

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

And I know when that hotline bling

我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

And I know when that hotline bling

我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

Ever since I left the city, you, you, you

自從我離開了城市, 你, 你, 你

You and me we just don't get along

你與我不再一起相處

You make me feel like I did you wrong

你讓我感覺好像做了什麼錯事對不起你

Going places where you don't belong

去那些不屬於你的場所

Ever since I left the city, you

自從我離開了城市, 你

You got exactly what you asked for

你確實得到了以前所要求的

Running out of pages in your passport

四處遊玩護照蓋滿了章

Hanging with some girls I've never seen before

跟一群我從未見過的女孩出去玩

You used to call me on my cellphone

你曾經習慣打我的手機

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

Call me on my cell phone

打手機給我

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

These days, all I do is

這些日子, 我做的全是

Wonder if you bendin' over backwards for someone else

想像你是不是跟別人睡了

Wonder if your rollin' up a backwoods for someone else

想知道你是不是在床上與其他人翻雲覆雨

Doing things I taught you, gettin' nasty for someone else

做那些我教你的事, 跟別人做些骯髒事

You don't need no one else

你不需要其他人

You don't need nobody else, no

你不需要其他任何人, 不

Why you never alone

為什麼你總是不孤單

Why you always touching road

為什麼你總是要出去玩

Used to always stay at home, be a good girl

你以前總是在家當個乖女孩

You was in the zone

你從前有自己的圈子

You should just be yourself

你應該忠於做自己

Right now, you're someone else

現在, 你成為別人了


You used to call me on my cell phone

你曾經習慣打我的手機

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

Call me on my cell phone

打手機給我

Late night when you need my love

當深夜時刻你需要我的愛

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

And I know when that hotline bling

而且我明白當熱線響起

That can only mean one thing

只代表一件事

Ever since I left the city

自從我離開了城市


arrow
arrow
    文章標籤
    Hotline Bling
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()