Greyson Chance勵志歌曲:Waiting Outside The Lines

 

格雷森·柴斯於1997816日在美國威奇託福爾斯,格雷森於8歲起開始學習鋼琴,並有學習三年正規鋼琴課堂

0

 

格雷森·柴斯於1997816日在美國威奇託福爾斯,格雷森於8歲起開始學習鋼琴,並有學習三年正規鋼琴課堂,但他在成名之前沒有接受過任何正規聲樂訓練。格雷森·蔡斯的音樂深受女神卡卡及克莉絲汀·阿奎萊拉影響。

Waiting Outside The Lines英語歌詞帶翻譯:

You'll never enjoy your life
你從不享受生活
  Living inside the box
一直活在自己的牢籠裡
You're so afraid of taking chances
你是如此害怕去冒險
How you gonna reach the top

這樣如何能達到頂峰
Rules and regulations
規矩和條例
Force you to play it safe
使你謹慎行事
Get rid of all the hesitation
不要再猶豫了
It's time for you to seize the day
是時候珍惜現在了
Instead of just sitting around
而不只是坐以待斃
And looking down on tomorrow
為明天悶悶不樂
You gotta let your feet off the ground
你該讓自己啟程了
the time is now…
是時候了
I'm waiting…waiting…just waiting…
我在等待等待只是等待
I'm waiting…waiting outside the lines
我在等待線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
Try to have no regrets
試著讓自己不要遺憾
Even if it's just tonight
即使只限今晚
How you gonna walk ahead
你要如何前進
If you keep living behind?
如果你一味地活在過去
Stuck in my same position
被囚禁在和我同樣的困境
You deserve so much more
你本應該得到更多
There's a whole world around us
整個世界都在我們身邊
Just waiting to be explored
它正等著被探索
Instead of just sitting around
而不只是坐以待斃
And looking down on tomorrow
為明天悶悶不樂
You gotta let your feet off the ground
你該讓自己啟程了
The time is now, just let it go
是時候了放手一搏吧
The world will force you to smile
這個世界會迫使你微笑
I'm here to help you notice the rainbow
我就在這裡幫你發現彩虹
Cause I know
因為我知道
What's in you is out there
真正的你就在那裡
I'm waiting…waiting…just waiting…
我在等待等待只是等待
I'm waiting…waiting outside the lines
我在等待線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
I'm trying to be patient (I'm trying to be patient)
我試著很耐心(我試著很耐心)
The first step is the hardest (the hardest)
第一步往往是最艱難的(最艱難的)
I know you can make it
但我知道你可以做到
Go ahead and take it
勇往直前達成目標吧
I'm waiting…waiting…just waiting…I'm waiting…
我在等待等待只是等待我在等待
I'm waiting…waiting…just waiting
我在等待等待只是等待
I'm waiting…waiting outside the lines
我在等待線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
Waiting outside the lines
線上外等待
You'll never enjoy your life
你從不享受生活
Living inside the box
一直活在自己的牢籠裡
You're so afraid of taking chances
你是如此害怕去冒險
How you gonna reach the top

這樣如何能達到頂峰?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()