BUDAPEST  GEORGE EZRA

My house in Budapest
我在布達佩斯(匈牙利首都)的家
My hidden treasure chest
我偷偷藏起來的藏寶箱
Golden grand piano
我那座金黃色的大鋼琴
My beautiful Castillo 
我漂亮的故鄉,卡斯蒂略(猜的...因為wiki說很多地方都叫Castillo...)


For you
為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
我愿意放棄以上的一切


My acres of a land
不管面積超過多少英畝
I have achieved
我擁有的所有土地
It may be hard for you to, stop and believe
可能這會使你難以相信


But for you
但是為了你
You
只是為了你
I’d Leave it all
以上的所有均是不值一提


For you
為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
這些都不再重要


Give me one good reason
給我一個合理的原因
Why I should never make a change
為什麼我永不應該為你去奮鬥,作出改變
And baby if you hold me
而寶貝,只要你給我一個擁抱
Then all of this will go away
那麼一切的顧慮皆會隨風而逝


My many artifacts
我擁有著大量價值千金的史前文物
The list goes on
這份文物名單一直持續增長
If you just say the words
但只要你開口要求
I’ll up and run
我將會立刻整裝待發,跟隨你離開


Oh, to you
,為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
我愿意放棄以上的一切


Oh, to you
,為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
我愿意放棄以上的一切


Give me one good reason
給我一個合理的原因
Why I should never make a change
為什麼我永不應該為你去奮鬥,作出改變
And baby if you hold me
而寶貝,只要你給我一個擁抱
Then all of this will go away
那麼一切的顧慮皆會隨風而逝


Give me one good reason
給我一個合理的原因
Why I should never make a change
為什麼我永不應該為你去奮鬥,作出改變
And baby if you hold me
而寶貝,只要你給我一個擁抱
Then all of this will go away
那麼一切的顧慮皆會隨風而逝


My friends and family
我的親朋好友和家人
They, don’t understand
他們,都不明白
They fear they’d lose so much
他們顧慮會損失太多,所以不敢為愛而付出
If, you took my hand
但只要,你握緊我的手


But for you
但是為了你
You
只是為了你
I’d Leave it all
以上的所有均是不值一提


For you
為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
這些都不再重要


Give me one good reason
給我一個合理的原因
Why I should never make a change
為什麼我永不應該為你去奮鬥,作出改變
And baby if you hold me
而寶貝,只要你給我一個擁抱
Then all of this will go away
那麼一切的顧慮皆會隨風而逝


Give me one good reason
給我一個合理的原因
Why I should never make a change
為什麼我永不應該為你去奮鬥,作出改變
And baby if you hold me
而寶貝,只要你給我一個擁抱
Then all of this will go away
那麼一切的顧慮皆會隨風而逝


My house in Budapest
我在布達佩斯(匈牙利首都)的家
My hidden treasure chest
我偷偷藏起來的藏寶箱
Golden grand piano
我那座金黃色的大鋼琴
My beautiful Castillo
我漂亮的故鄉,卡斯蒂略(猜的...因為wiki說很多地方都叫Castillo...)


You
為了你
You
只是為了你
I’d leave it all
我愿意放棄以上的一切

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()