6 WORDS  WRETCH 32

I can't sing but I wrote you a song, yeah
Wrong notes but the melody's so clear
When I'm lost, 
I'm still close to gold cause I found my treasure in you
And that's priceless spending, 
Now let me count my blessings

[Pre-Chorus]
1 life, 2 children
3 time, 4 dreaming
5 senses, 6 words
I found my treasure in you

And that's priceless spending, now let me count my blessings

[Pre-Chorus]
1 life, 2 children
3 time, 4 dreaming
5 senses, 6 words
I found my treasure in you

[Chorus]
Bronze, silver, gold... no, it's you
I found my treasure in you
Nothing less than that will do
Cause I found my treasure in you

[Verse]
I can't sing but I wrote you a song, yeah
Wrong notes but the melody's so clear
When I'm lost, I'm still close to gold cause I found my treasure in you
And that's priceless spending, now let me count my blessings

[Pre-Chorus]
1 life, 2 children
3 time, 4 dreaming
5 senses, 6 words
I found my treasure in you

[Chorus]
Bronze, silver, gold... no, it's you
I found my treasure in you
Nothing less than that will do
Cause I found my treasure in you

[Outro]
I can't sing but I wrote you a song, yeah

我不會唱,但我寫你一首歌,是
錯誤的筆記,但​​旋律的那麼清楚
。當我迷路了,
我還是接近黃金,因為我發現我的寶貝在你
這就是無價的支出,
現在讓我算我的祝福 

[預合唱] 1點生命,2名兒童 

3次,4做夢 5種感官,6個字 

我發現我的寶貝在你 

這就是無價的支出,現在讓我算我的祝福 

[預合唱] 1點生命,2名兒童 

3次,4做夢 5種感官,6個字 

我發現我的寶貝在你 [合唱] 

青銅,白銀,黃金......不,這是你 

我發現我的寶貝在你 無外乎會做 

因為我發現我的寶貝在你 

[詩歌] 我不會唱,但我給你寫了一首歌,是 

錯誤的筆記,但​​旋律的那麼清楚 

當我迷路了,我還是接近黃金,

因為我發現我的寶貝在你 

這就是無價的支出,現在讓我算我的祝福 

[預合唱] 1點生命,2名兒童 3次,4做夢 

5種感官,6個字 ,我發現我的寶貝在你 

[合唱] 青銅,白銀,黃金......不,這是你 

我發現我的寶貝在你 

沒有小於將做 因為我發現我的寶貝在你 

[尾奏] 我不會唱,但我給你寫了一首歌,是

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()