CHANGING改變SIGMA FT PALOMA FAITH

Changing

"Changing" was written by Mcmahon, Ella Mary / Kohn, Alexander / Benjamin, Thomas Barnes / Hector, Wayne Anthony / Kelleher, Peter Norman.

  •  
  •  
  •  

Ooh ooh
Ooh ooh ooh

Hell down, heaven down
Livin' in the same town
Tryin' a find something new
Vocal beats a frame
I've been frozen in
Tryin' a find a better view
This ain't real, this ain't cool
This ain't what I signed up too
This ain't right, it's no good
No good, oh

Everything is changing,
And I've been here for too long
Going through the same things
I've been hurting too long, got to move on
Say I, I can't do this anymore
If everything is changing
And I know, yeah you'll find it

Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
(Ooh oh oh oh) Got to let go
Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
(Ooh oh oh oh) Got to let go

I don't understand playing by the same hand
How you find something new
I can't work it out, what it's all about
I won't live my life through you
This ain't real, this ain't true
This ain't what I signed up too
This ain't right, it's no good
No good, oh

Everything is changing
And I've been here for too long
Going through the same things
I've been hurting too long, got to move on
Say I, I can't do this anymore
If everything is changing,
And I know, you'll find it

Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
(Ooh oh oh oh) Got to let go
Ooh oh oh oh
Ooh oh oh oh
(Ooh oh oh oh) Got to let go

I've been here for too long
I've been here for too long
I've been here for too long
I've been here for too long
I've been here for too long
I've been here for too long
I've been here for too long
Everything is changing, oh

Songwriters
McMahon, Ella Mary / Kohn, Alexander / Benjamin, Thomas Barnes / Hector, Wayne Anthony / Kelleher, Peter Norman

 “改變

改變的作者是麥克馬洪,艾拉瑪麗/科恩,亞歷山大/本傑明·托馬斯·巴恩斯/赫克托,安東尼·韋恩/凱萊赫,彼得·諾曼。

  •  
  •  

嚯嚯
哦嚯嚯

地獄下來,天上降下來
在同一個鎮Livin
試著尋找一個新的東西
聲樂拍一幀
我一直凍結在
試著找一個更好的視野
,這是不是真實的,這是不冷靜
,這是不是我註冊了太多
,這是不對的,這是沒有好
無不錯哦

一切都在變化,
​​且我已經在這裡太久
通過同樣的事情去
我已經傷害過久,得到了繼續前進
說我,我不能再這樣做了
。如果一切都在改變
。我知道,是你會發現它

哇哦,哦,哦,
哇哦,哦,哦,
哦,哦,哦哦
(哇哦,哦,哦)得到了放手
哇哦,哦,哦,
哦,哦,哦哦
(哇哦,哦,哦)得到了放手

我不明白的同一只手打
,你是怎麼找到一些新的東西
,我不能工作了,它是所有關於
我一定不會辜負我的生命,你
這不是真的,這不是真的
這艾因'噸我簽了太多
,這是不對的,這是沒有好
無不錯哦

一切都在變化
,我已經在這裡太久
通過同樣的事情去
我已經傷害過久,得到了繼續前進
說我,我不能再這樣做了
。如果一切都在變化,
​​且我知道,你會發現它

哇哦,哦,哦,
哇哦,哦,哦,
哦,哦,哦哦
(哇哦,哦,哦)得到了放手
哇哦,哦,哦,
哦,哦,哦哦
(哇哦,哦,哦)得到了放手

我已經在這裡待太久了
我在這裡太久了
我在這裡太久了
我在這裡太久了
我在這裡太久了
我在這裡太久了
已經在這裡待太久
一切都在變化,哦

詞曲作者
麥克馬洪,艾拉瑪麗/科恩,亞歷山大/本傑明·托馬斯·巴恩斯/赫克托,安東尼·韋恩/凱萊赫,彼得·諾曼

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()