AIR GUITAR空氣吉他MCBUSTED

Air Guitar

 

from McBusted

 McBusted Other Album Songs


"Air Guitar" is track #1 on the album McBusted.

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)

show more

  •  
  •  
  •  

I never was a cool kid
No one ever really gave a damn what I did
Liked to party, but I never got invited
Alone again so, me, myself and I

Tried karaoke
But they told me I was only ok
I guess I never should have sang Beyonce 
So I dropped the mic

Oh yeah
All the people in the bar turned round and stared
I was on my knees and whipping round my hair
And I knew that I was winning

Close my eyes and see the crowd
But my fingers don't make any sound
My air guitar

I keep it with me night and day
You won't believe the way that I can play
My air guitar
Air guitar
Like this

Bom chicka wah wah

In my head I am a rock star
And I probably date a popstar
A popstar and a model on the side

I know I'll never make it
But tonight I'm good enough to fake it
Bend an imaginary string and break it, replace it
In the backstage of my mind

But I, know all my friends think I'm living such a lie
But the lie they think I'm living gets me high
It's the gift that keeps on giving

Close my eyes and see the crowd
But my fingers don't make any sound
My air guitar

Jimmy Page and Brian May
Won't believe the way that I can play
My air guitar
Air guitar
Like this

You think there's nothing there
It's simply made of air
You laugh but you're just scared
Try it if you dare

Air guitar
Air guitar
I take it with me everywhere
You don't even know its there
My air guitar
Air guitar

Close my eyes and see the crowd
But my fingers don't make any sound
My air guitar

I keep it with me night and day
You won't believe the way that I can play
My air guitar
Air guitar
Like this
Like this

空氣吉他

McBusted

 McBusted 其他專輯歌曲


 “空氣吉他是專輯​​McBusted1軌跡。(沒有其他信息,請訪問這個歌詞-你想今天添加的東西?)


顯示更多

  •  
  •  
  •  

我從來都不是一個很酷的孩子
從來沒有人真的給了一個該死的東西我也
喜歡聚會,但我從來沒有被邀請
再次孤獨的話,我,我自己和我

試圖卡拉OK 
,但他們告訴我,我才確定
我想我不該唱碧昂斯  
,所以我放棄了麥克風

哦,是
所有的人在酒吧轉過身盯著
我對我的膝蓋和鞭打圓了我的頭髮
,我知道我贏

閉上雙眼,看到了人群中
,但我的手指不作任何聲音
我的空氣吉他

我跟我保持白天和黑夜
你不會相信我能打球的方式
我的空氣吉他
空氣吉他
像這樣

BOM哧咔哇音

在我的腦海我是一個搖滾明星
,我大概約會POPSTAR 
一個POPSTAR和側面的典範

我知道我永遠不會讓它
但今晚我不夠好,假的吧
彎起一個假想的字符串,並打破它,取代它
在我心中的後台

但我知道,我所有的朋友都認為我的生活這樣一個謊言
,但他們認為我是生活在謊言得到我高
就是這麼不斷給予的禮物

閉上雙眼,看到了人群中
,但我的手指不作任何聲音
我的空氣吉他

吉米·佩奇和布賴恩
不會相信我能打球的方式
我的空氣吉他
空氣吉他
像這樣

你覺得有什麼也沒有
它只是使空氣
你笑,但你只是害怕
嘗試,如果你敢

空氣吉他
空氣吉他
我把它帶我到處
你甚至不知道它的存在,
我的空氣吉他
空氣吉他

閉上雙眼,看到了人群中
,但我的手指不作任何聲音
我的空氣吉他

我跟我保持白天和黑夜
你不會相信我能打球的方式
我的空氣吉他
空氣吉他
像這種
像這樣

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()