The Blower's Daughter在鼓風機的女兒Matt McAndrew

The Blower's Daughter

(No other information is available for this lyric - would you like to add something today?)

show more

  •  
  •  
  •  

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new

在鼓風機的女兒

(沒有其他信息,請訪問這個歌詞 - 你想今​​天添加的東西?)

顯示更多

  •  
  •  
  •  

因此,這是
就像你說這將是
人生的推移容易對我
大部分的時間
因此,這是
更短的故事
沒有愛,沒有榮耀
沒有英雄在她的天空

我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我可以'帶走我的眼睛......

因此,這是
就像你說的應該是
我們倆忘了微風
大部分時間
因此,這是
在寒冷的水中
鼓風機的女兒
否認瞳孔

我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我不能把我的眼睛離開你
,我可以'帶走我的眼睛......

我說過,我討厭你嗎?
我有說過我想要
離開這一切的背後?

我不能把我的注意力從你
我不能把我的注意力從你
我不能把我的注意力從你
我不能把我的注意力從你
我不能把我的注意力從你
我能'帶走我的腦海...... 
我的心......我的心...... 
直到我找到一些新的



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()