Prayer In C禱告在CLillywood & Robin Schulz

Prayer In C

"Prayer In C" was written by Guimard, Pierre / Meir, Nili Ben / Cotto, Benjamin.

  •  
  •  
  •  

Ya, you never said a word
You didn't send me no letter
Don't think I could forgive you
See, our world is slowly dying
I'm not wasting no more time
Don't think I could believe you

Ya, you never said a word
You didn't send me no letter
Don't think I could forgive you
See, our world is slowly dying
I'm not wasting no more time
Don't think I could believe you

Ya, our hands will get more wrinkled
And our hair, it will be grey
Don't think I could forgive you
And see the children are starving
And their houses were destroyed
Don't think they could forgive you

Hey, when seas will cover lands
And when men will be no more
Don't think you can forgive you
Yeah, when there'll just be silence
And when life will be over
Don't think you will forgive you

Ya, you never said a word
You didn't send me no letter
Don't think I could forgive you
See, our world is slowly dying
I'm not wasting no more time
Don't think I could believe you

Ya, you never said a word
You didn't send me no letter
Don't think I could forgive you
See, our world is slowly dying
I'm not wasting no more time
Don't think I could believe you

Ya, our hands will get more wrinkled
And our hair, it will be grey
Don't think I could forgive you
And see the children are starving
And their houses were destroyed
Don't think they could forgive you

Ey, when seas will cover lands
And when men will be no more
Don't think you can forgive you
Yeah, when there'll just be silence
And when life will be over
Don't think you will forgive you

Songwriters
GUIMARD, PIERRE / MEIR, NILI BEN / COTTO, BENJAMIN

禱告在C

祈禱在C”被寫了GUIMARD,皮埃爾/梅厄,尼裡奔/庫托,本傑明。

  •  
  •  
  •  

雅,你從來沒有說過一個字
你不給我無信
不認為我能原諒你
看,我們的世界正在慢慢地死去
,我不能沒有浪費更多的時間
不要以為我會相信你

雅,你從來沒有說過一個字
你不給我無信
不認為我能原諒你
看,我們的世界正在慢慢地死去
,我不能沒有浪費更多的時間
不要以為我會相信你

雅,我們的手會得到多皺
而我們的頭髮,這將是灰色的
,不要以為我會原諒你
而看到孩子們正在挨餓
而他們的房屋被摧毀
不要以為他們可以原諒你

嘿,當海洋將涵蓋土地
而當男人會不會更
不要以為你能原諒你
呀,當有會只是沉默
而當壽命將超過
千萬不要以為,你會原諒你

雅,你從來沒有說過一個字
你不給我無信
不認為我能原諒你
看,我們的世界正在慢慢地死去
,我不能沒有浪費更多的時間
不要以為我會相信你

雅,你從來沒有說過一個字
你不給我無信
不認為我能原諒你
看,我們的世界正在慢慢地死去
,我不能沒有浪費更多的時間
不要以為我會相信你

雅,我們的手會得到多皺
而我們的頭髮,這將是灰色的
,不要以為我會原諒你
而看到孩子們正在挨餓
而他們的房屋被摧毀
不要以為他們可以原諒你

安永,當海洋將涵蓋土地
而當男人會不會更
不要以為你能原諒你
呀,當有會只是沉默
而當壽命將超過
千萬不要以為,你會原諒你

詞曲作者
GUIMARD
PIERRE / MEIR,尼裡BEN / COTTOBENJAMIN

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()