More than I can say 愛你在心口難開

Oh oh yea  yea 哦~~耶~ 

I love you more than I can say   我愛你在心口難開  
I' ll love you twice as much tomorrow
我明天會更加倍地愛你
Oh love you more than I can say 我愛你在心口難開
Oh oh yea yea 哦~~耶~
I miss you every single day 我每一天都想著你
Why must my life be filled with sorrow 為何我的人生非得充滿憂傷
Oh love you more than I can say 我愛你在心口難開
Don't you know I need you so 難道你不知道我是如此需要你
Tell me please I gotta know  請告訴我,我一定要知道
Do you mean to make me cry 你真的要讓我哭泣?
Am I just another guy難道我只是另一個追求者?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()