One Sweet Day

Sorry I never told you, 抱歉,我從未告訴過你 

All I wanted to say.
我所想說的 

And now it's too late to hold you, 

Coz you've flown away, so far away.... 
現在想留住你為時已晚,因為你已遠遠飛去 

Never had I imagined, (Never
倒裝) 
我從未想像過 

Living without your smile, 
生活中沒有了你的笑容 
Feelin', and knowin' you hear me. 
我感到,我知道你聽到得我的話 
It keeps me alive, alive... 
這使我充滿生機 
And I know you're shining down on me from heaven, 
我還知道你在天堂照耀著我 
Like so many friends we've lost along the way. 
就象那些我們失出的朋友們 
And I know 
eventually we'll be together (together) one sweet day.... 
我知道最終我們會在天堂重逢,最甜蜜的一天 

I'll wait patiently to see you in heaven. 
我會耐心等待,直到我們在天堂重逢 
Darlin' I never showed you (no no no), 
親愛的我從未向你表示 
Assummed you'd always be there. 
假定你永遠在那裡 
(And I) I take your prayers for granted. 
我把你的祈禱當作理所當然 
But I always cared (I always cared). 
但我一直都很在乎 
And I missed the love we shared. 
我懷念我們共有的愛 
Although the sun would never shine. 
雖然太陽將永不閃耀 
I'll always wish for a brighter day. 
但我仍然嚮往更晴朗的日子 
Yeah Yeah, and Lord when I lay me down to sleep. 
上帝,上帝,我知道當我躺下長眠不醒時 
You will always listen as I pray... 
你將仍然(如同祈禱時) 傾聽我的話語 
Sorry I never told you, 

All I wanted to say.....

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()