Stuck In My Heart 你深印我心

You are stuck in my heart 
Like 
counting a million stars. For that many reasonsyou are 

Can't you tell you've been all over me like a spell 
I know (that I never wanna let you go) 
Can't you see you've been changing the worldaround me? 
I know (that I never wanna let you go) 

(Chorus) 
If you hold me close enough I can 
whisper you the words 
If the distance is too far I can do nothing. 'Cause: 
You are stuck in my heart and we can go anywhere 
Whatever the reason you are, so stuck in my heart 
Like counting a million stars. For that many reasons you are 

Can't deny since I met you that day I've been blind to see 
(Now I wanna know for real) 
Inside me I'm afraid to wake up from a dream and see 
(If it never really happent to me) 

(Chorus) 

You are like a dream so deep inside of me 
You are the reason that I never sleep 
You are stuck in my heart. You are 

Can't you tell you've been all over me like a spell 
(I will never let you go, I will never let you go. No, no) 
Can't you see you've been changing the world around me 
(I don't wanna let you go, no, I'll never let you go. No, no) 

I can do nothing 'cause: 
You are stuck in my heart and we can go anywhere 
Whatever the reason you are, so stuck in my heart 
Like counting a million stars. For that many reasons you are
 (Repeat)

參考譯文

你深印在我心。像是在數無數的星,你就是這許多的原因 

你不知道嗎?你像是魔咒般充滿了我的周圍。我知道,(我永不讓你走) 
你不知道嗎?你已經改變了我周圍的世界。我知道,(我永不讓你走) 

(合唱) 
如果你緊抱我,我會耳語出這些話;如果距離太遠,我將什麼也做不了。因為: 
你深印在我心。我們可以去任何地方。無論你有什麼原因,如此深印我心 
像是在數無數的星,你就是這許多的原因 

無可否認,自從我見到你的那天,我便無視其它事物(現在我想知道真相) 
我心中,害怕從夢中醒來,去面對(它永不會發生) 

(合唱) 

你是我心中的一個夢。你是我失眠的原因。你深印我心。你是 

你不知道嗎?你像是魔咒般充滿了我的周圍(我永不讓你走,不讓你走,不) 
你不知道嗎?你已經改變了我周圍的世界(我不會讓你走,我永不讓你走,不) 

我將什麼也做不了,因為:你深印在我心,我們可以去任何地方 
無論你有什麼原因,如此深印我心 
像是在數無數的星,你就是這許多的原因(重複)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()