Try MeDeJ Loaf

"Try Me"

[Chorus x2:]
Let a nigga try me, try me
I'm a get his whole mothafuckin' family
And I ain't playin with nobody
Fuck around and I'm a catch a body

[Verse 1:]
Bitch I got the mac or the 40
Turn a bitch to some macaroni
Tell me how you want it I'm on it
I really mean it I'm just not recordin'
Still a blow the choppa, for all you oppa's
Leave a bitch nigga head in pasta
You are an impostor, ain't got no money
Put the burner to his tummy, and make it bubbly
I really hate niggas I'm a Nazi
Love wearin' all black, you should see my closet
Rock that all white, when I'm feelin' Godly
Pop out like Coke, I ain't gotta park it
Fuck is y'all saying, bitch my hood love me
48214 real niggas know me
I been out my mind since they killed my cousin
Free my cousin Devin, man he just called me
All these niggas love me, can't get 'em off me
Fuck around gave him my number, he won't stop callin'
IBGM the clique bitch you see us scorin'
V.I.P in the plural, while yo section borin'
Got a bitch that Set it Off like Jada Pinkett, Queen Latifah
You rollin' around with yo nieces bitch TeeTee
Mind full money, got a heart full of demons
Mobbin' like Italians, we really take yo fingas
Turn yo face into a pizza, no acne
Have you singin' like Alicia, fuck with my family
They be like you little, but got damn she spazzin'
Do the whole crew, my bitches freak nasty

[Chorus x2:]
Let a nigga try me, try me
I'm a get his whole mothafuckin' family
And I ain't playin with nobody
Fuck around and I'm a catch a body

[Verse 2:]
Bitch I got the Tommy no Hilfiger
Lil Dej ain't bout it, bitch how you figure
I don't do no drugs, I be off liquor
So lifted, flyer than yo girl, baby gone and take my picture
See I gotta get this money, my palms itchin'
Niggas gossip like hoes, most of 'em bitches
I don't wanna do no songs, I don't wanna kick it
And I ain't signin' to no label, bitch I'm independent

[Chorus:]
Let a nigga try me, try me
I'm a get his whole mothafuckin' family
And I ain't playin with nobody
Fuck around and I'm a catch a body

告訴我吧

[合唱x]
讓一個黑人告訴我吧,我試試
,我一得到他的整個該死的'家庭
,我沒有與任何人彈唱
他媽的四周,我是一個可以託付的機構[詩歌1] 

母狗我得到了MAC40 轉母狗一些通心粉 

告訴我你是怎麼想它,我就可以了 

我真正的意思是,我只是不recordin' 

仍然是一個打擊的choppa,為你哥的 

留下婊子黑人頭麵食 您是個騙子,是不是沒有錢 

放在燃燒器到他的肚子,並使其起泡 

我真的很討厭黑鬼我是個納粹 

愛穿著45'全黑的,你應該看看我的衣櫃裡 

岩的全白,當我感覺'虔誠的 

流行音樂,如同可樂,我是不是得公園就 

他媽的是你們說,婊子我的引擎蓋愛我 

48214真正的黑鬼知道我 我出過我的腦海裡,因為他們殺了我的表弟 

釋放我的表弟德文,男人硬是叫我 

這些黑鬼愛我,不能讓'時間過我他媽的身邊給了他我的電話號碼,他就不會停止呼喚 

IBGM你看到我們scorin的集團母狗“ 

VIP複數,而溜溜節BORIN“ 

得了狗娘養的是設置它像傑達平凱特,皇后拉蒂法 

你羅林'周圍的喲侄女母狗TeeTee 

滿腦子金錢,得到了充分的惡魔心臟Mobbin就像意大利人,我們真的拿喲fingas 

打開喲臉成薄餅,沒有粉刺 有你唱歌就像艾麗西亞,他媽的和我的家人 

​​們像你一點,但得到了該死的她spazzin' 

做全劇組,我的母狗發飆討厭[合唱x] 

讓一個黑人告訴我吧,我試試 我是一個get他的整個該死的'家庭 

我沒有與任何人彈唱 他媽的四周,我是一個可以託付的機構[詩歌2] 

母狗我得到了湯米·希爾菲格無 

律德治是不是布特它,母狗你怎麼計算 我不'T無藥,我離開白酒 

因此解除,傳單不是喲女孩,孩子走了,把我的照片 

看,我得讓這筆錢,我的手心itchin' 

黑鬼八卦就像鋤頭,大部分'時間母狗 

我不想做沒有什麼可唱,我不想踢 

我是不是簽到無標籤,婊子我是獨立的[合唱:] 

讓一個黑人告訴我吧,我試試 我是讓他的整個該死的'家人 

和我不與任何人彈唱他媽的四周,我是一個可以託付的機構 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()