All of You你所有的Betty Who

All of You

 

Add song information...

 Edit

 

For Example...

What chart rank did the song debut? What is


the song about? Has it won any awards?, etc.

 

Cancel Submit

Thank You For Your Submission

Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

  •  
  •  

It's a perfect day for a fight,
Running after me in the pouring rain,
Screaming baby you were right,
I need you, I need you

Calling my name is a twisted game,
Cause it wears me down,
Till I love you more,
Waking up to us making up,
Makes it better than before,

Wind me up tight,
Convertible nights with you,
I'll give you romance,
A hundred last chances too,
Sometimes you make it impossible,
But i wanna go and get lost with you,
My love, I want you to give me all of you,

Get to know me in your back seat,
Drive me crazy then you drive me home,
The only place i wanna be,
Is with you, with you,

Trying my luck,
When I woke you up,
Throwing all your clothes,
Out the second floor,
Waking up to us making up,
Makes it better than before,

Wind me up tight,
Convertible nights with you,
I'll give you romance,
A hundred last chances too,
Sometimes you make it impossible,
But i wanna go and get lost with you,
My love, I want you to give me all of you

你所有的

添加歌曲信息...

 編輯

 

例如...

什麼級別的圖表做了出道歌曲?究竟是什麼?這首歌?它已經贏得了?任何獎項等。

取消 提交

感謝您的提交

您的出台將出現一次它已被認為是真棒我們的團隊的嚮導。

  •  
  •  

這是一個完美的一天的戰鬥,
在瓢潑大雨後我跑,
尖叫寶貝,你是對的,
我需要你,我需要你

叫我的名字是一個扭曲的遊戲,
因為它穿我失望,
直到我更愛你,
醒來給我們補課,
使得它比以前更好,

風給我緊,
換股晚上和你在一起,
我給你浪漫,
一百年最後的機會太多,
有時候你讓不可能的,
但我想要去迷路了你,
我的愛,我要你給我的一切你,

了解我在你的後座上,
讓我瘋狂,那麼你開車送我回家,
唯一的地方,我想成為的人,
是你,和你在一起,

想我的運氣,
當我醒來的你,
扔你所有的衣服,
走出二樓,
醒來給我們補課,
使得它比以前更好,

風給我緊,
換股晚上和你在一起,
我給你浪漫,
一百年最後的機會太多,
有時候你讓不可能的,
但我想要去迷路了你,
我的愛,我要你給我的一切您

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()