Made Me讓我Snootie Wild Featuring K Camp

into a baby
All I wanna do is flip the 4 to feed my babies
See I know these niggas watchin'
And these niggas hate me
Cause I came from nothing nigga
Now they see this kid done made it
See me pulling in the projects in that nihilator
See yo' eye candy I eat her like a now and later
Choppa choppa, a nigga dead and make him peculator
Real choppin' down the block just like a alligator
All this kush done turned my eye red like I'm terminator
Holla' at amigo, Cali plug a elevate ya

[Hook]

[Verse 2: Snootie Wild]
I'm a spiffy nigga
Yeah affiliated
Orchestrated with my mob and it's so amazing
Hundred, fifty, twenties, all I see is paper
Smokin' on Jamaica
You get wrong you meet ya maker
Poppin' bottles, shout out to my haters
You my motivator, that's why we be motivated
All this gwalla, all black like them Raiders
Running in yo' shit
We ain't gone quit, until we take 'em
(aye aye aye)
Only if you know
Broke no joke (joke)
Coming from the ghetto
Not no mo' (mo')
Always on go mode
Tic tac toe (aye)
Light it up yo' ho

[Hook]

讓我” 技藝:K CAMP

[鉤:K CAMP]
深夜糖果情不自禁
'演示舔
在高速公路塞爾萬“swervin” 
我正在做80回合
我可以看到他們的仇敵說話“ 
,但它不相我
我做了這出泥
這就是狗屎,讓我
這狗屎讓我
這狗屎,讓我
我做了它的泥
那是狗屎,讓我
這狗屎讓我
那是狗屎,讓我
我做了這出泥
這就是狗屎,讓我
(贊成贊成贊成)[詩歌1Snootie] 

我做了它的泥 那是狗屎,讓我 我做吃起來出淤泥 

 

而它的味道像肉汁 我所嘗試做的是翻蓋4成寶貝 

我想要做的是翻轉4養活我的孩子 

看,我知道這些黑鬼在看著而這些黑鬼恨我, 

因為我是從什麼黑鬼 現在,他們看到這小子做使得它 

見我拉的項目這nihilator 見喲秀色可餐我吃她像現在和以後 

Choppa choppa,一個黑人死了,讓他peculator 

真正做愛的街區就像鱷魚 所有這一切都庫什做把我的眼睛紅得像我終結者 

呼啦AMIGO,卡利堵塞ELEVATE[] [詩歌2Snootie] 

我是一個漂亮的黑人 呀下屬的 

精心策劃與我的暴民,它是如此驚人的 

一百五十,二十多歲,我看到的是一張 斯莫'在牙買加 

你你遇見雅壺拿錯 屁股酒瓶,大聲喊出我的仇敵 

你是我的動力,這就是為什麼我們要自覺 

這一切gwalla,全黑的像他們一樣的攻略 跑喲'狗屎 

我們就不走了不干了,直到我們帶著他們 (贊成贊成贊成), 

只有當你知道 打破了可不是鬧著玩的(笑話) 

即將從貧民窟 不是沒有莫(莫) 總是在旅途中模式 

井字遊戲(贊成) 點亮起來喲嗬[]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()