Heroes英雄 (We Could Be)Alesso Featuring Tove Lo

We go hideaway in daylight 我們可以在陽光下藏匿真實的身分

We go undercover when under sun 我們可以在曙光下當個臥底

Got a secret side in plain sight 就算是在眾目睽睽之下,也能擁有秘密身分

Where the streets are empty 空蕩蕩的街上,

That’s where we run 就是我們展現自我的地點

 

Everyday people do 所有世人在做的事情

Everyday things but I 世上的一切,但我就是例外。

Can’t be one of them 我就是無法融入他們

I know you hear me now 我知道你明白我所訴說的

We are a different kind 我們是另類的,

We can do anything 我們是超能的

 

We could be heroes 我們可以是英雄

We could be heroes 我們可以是英雄

Me and you 我和你都行

We could be heroes 我們可以是救世主

We could be heroes 我們可以是救世主

Me and you 我和你都是

We could be 我們可以成為

 

Anybody’s got the power 人人都有自己的力量

They don’t see it 只是有些人卻看不見

Cos they don’t understand 但那是因為他們不明白

Spin around and run for hours 亂繞亂跑了好幾個小時

You and me we got the world in our hands 我和你,我們可是擁有整個世界呢

 

Everyday people do 每件事人們所為,

Everyday things but I 世上的每個事物,

Can’t be one of them 我就是無法融入他們

I know you hear me now 我知道你明白我所言

We are a different kind 我們是特別的

We can do anything 我們是無法被設限的

 

We could be heroes 我們可以是英雄

We could be heroes 我們可以是英雄

Me and you 我和你都是

We could be heroes 我們可以是偉人

We could be heroes 我們可以是偉人

Me and you 我和你都可以是

We could be 我們可以是

 

 

We could be heroes 我們可以是英雄

We could be heroes 我們可以是英雄

Me and you 我和你都是

We could be heroes 我們可以是偉人

We could be heroes 我們可以是偉人

Me and you 我和你都可以是

We could be 我們可以是

 

All we're looking for is love and a little light 我們所追求的不過只是愛與一點希望

Love and a little light 我們要愛,就算只是一點渺茫的希望也好。

(We could be) 我可以擁有的

All we're looking for is love and a little light 我們需要的是愛與一絲曙光

Love and a little light 愛與一線希望

 

 

We could be heroes 我們可以是英雄

We could be heroes 我們可以是英雄

Me and you 我和你都會是

We could be 我們都是。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()