All Of Me所有的我John Legend

"All Of Me"

[Verse 1:]
What would I do without your smart mouth?
Drawing me in, and you kicking me out
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
What's going on in that beautiful mind
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

[Pre-Chorus:]
My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

[Chorus:]
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, ohoh

[Verse 2:]
How many times do I have to tell you
Even when you're crying you're beautiful too
The world is beating you down, I'm around through every mood
You're my downfall, you're my muse
My worst distraction, my rhythm and blues
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you

[Pre-Chorus:]
My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

[Chorus:]
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, ohoh

[Bridge:]
Give me all of you
Cards on the table, we're both showing hearts
Risking it all, though it's hard

[Chorus:]
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you

I give you all of me
And you give me all of you, ohoh

所有的我

[詩歌1]
我會做的沒有你聰明的嘴?
在畫我,你踢我出去
你得我的頭紡紗,不開玩笑,我不能引腳你失望
什麼在那個美麗的心靈怎麼回事
我米上的神奇奧秘搭
,我很暈,不知道是什麼打我,但我會沒事的[預合唱:] 

我的頭在水中 ,但我還在呼吸精 

你瘋了,我米出我的腦海[合唱:] 

'原因我所有的 愛所有的你 愛你的曲線和所有的邊 的所有完美的不完善 

給你我的全部 ,我給我的一切給你 

你是我的結束,我開始 甚至當我失去我獲獎 

因為我給你我的一切 你給我所有的你,OHOH [詩歌2] 

多少次,我不得不告訴你,即使你哭你太漂亮 

世界正在打你了,我身邊經過的每個心情 

你是我下台,你是我的繆斯 

我最糟糕的分心,我的節奏藍調我不能停止歌唱,它的鈴聲,在我的腦海你[上一頁-Chorus] 

我的頭在水中 ,但我還在呼吸精 你瘋了,我出的主意[合唱:] 

[因為我所有的 愛所有你 愛你的曲線和所有的邊 的所有完美的不完美 

給你我的全部 ,我給我的一切給你 你是我的結束,我開始 

的時候,即使我輸了,我中獎 “因為我給你我的一切 

你給我所有的你,OHOH [橋:] 給我你的 

卡在桌子上,我們倆都顯示出心中 

冒著這一切,雖然這很難[合唱:] 

[因為我所有的 愛所有你 愛你的曲線和所有的邊 

的所有完美的不完善 給你的一切對我來說 

我會付出我的一切給你 你是我的結束,我開始 的時候,即使我輸了,我中獎 

因為我給你我的一切 你給我的一切,你 我給你我的一切 你給我在座的各位,OHOH 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()