Break Free掙脫Ariana Grande Featuring Zedd

"Break Free"(feat. Zedd)

If you want it, take it
I should've said it before
Tried to hide it, fake it
I can't pretend anymore

I only wanna die alive
Never by the hands of a broken heart
Don't wanna hear you lie tonight
Now that I've become who I really are

[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
'Cause I can't resist it no more

You were better, deeper
I was under your spell
Like a deadly fever, yeah, babe
On the highway to hell, yeah

I only wanna die alive
Never by the hands of a broken heart
Don't wanna hear you lie tonight
Now that I've become who I really are

[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
'Cause I can't resist it no more

No more, baby, ooh

Thought on your body
I came alive
It was lethal
It was fatal
In my dreams it felt so right
But I woke up every time

Oh, baby

[x2:]
This is the part when I say I don't want ya
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
'Cause I can't resist it no more

掙脫(技藝。Zedd

如果你想要的話,把它
我之前已經說過
試圖掩蓋錯誤,捏造事實
,我不能再假裝 我只是想死活著 決不用一個破碎的心臟手中 

不想听你今晚說謊 現在我已經成為我真正是誰[X2] 

這是一部分,當我說我不想遐 我強比我去過的 

這是一部分,當我掙脫 因為我無法抗拒它沒有更多的 

你是更好的,更深層次的 我是根據你的法術 

就像一個致命的高燒,是啊,貝貝 在高速公路到地獄,是 

我唯一想死活著 決不用一個破碎的心臟手中 

不想听你今晚躺在 現在我已經成了我真正是誰[X2] 

這是一部分,當我說我不想遐 我強比我去過的 

這是一部分,當我掙脫 因為我不能抵制它沒有更多的 

沒有更多的,寶貝,哦 思想在你的身上 我再放 

這是致命的 那是致命的 。在我的夢裡感覺是那麼的正確 

但我每次醒來, 哦,寶貝[X2] 

這是一部分,當我說我並不想你 

我強比我去過的 ,這是一部分,當我掙脫 

因為我無法抗拒它沒有更多 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()