Hot Boy男孩熱Bobby Shmurda

 

 

In Truey, I'm some hot nigga
Like I talk to Shyste when I shot niggas
Like you seen em twirl then he drop, nigga
And We Keep them 9 milli's on my block, nigga
And Monte Keep it on him, he done dropped niggas
And Trigger he be wilding, he some hot nigga
Tones known to get busy with them Glocks, nigga
Try to run down and you can catch a shot, nigga
Running through these checks till' I pass out
Your shawty gave me neck 'til I pass out
I swear to God, all I do is cash out
And if you ain't a ho, get up out my trap house
I been selling crack since like the 5th grade
Really never made no difference what the shit made
Jaja taught me flip them packs and how to maintain
Get that money back and spend it on the same thing
Shawty like the way that I ball out
I be getting money till' I fall out
You talking cash dog, I goes all out
Shawty love the way that I floss out
Free Greezy though, let all of my dogs out
Mama said no pussy cats inside my dog house
That's what got my daddy locked up in the dog pound
Free Phantom though, let all of my dogs out
We gon' pull up in that hooptie like we cops on 'em
With the 16's, we gon' put some shots on em'
I send a lil' thot to send the drop on em'
She gon' call me up and I'mma sick the hots on 'em
Grimey savage, that's what we are
Grimey shooters dressed in G-Star
GS9, I go so Hard
But GS for my gun squad
And bitch if there's a problem we gon' gun brawl
Shots poppin 'out The AR
I'm with Trigger, I'm with Rasha, I'm with A-Raw
Broad daylight and we gon' let them things bark
Tell them niggas free Meeshie, ho
Subwave, free Greezy, ho
And tell my niggas, Shmurda teaming, ho
Mitch caught a body 'bout a week ago
Fuck with us and then we tweaking, ho
Run up on that nigga get to squeezing, ho
Everybody catching bullet holes
Niggas got me on my bully yo
I'mma run up, put that gun on 'em
I'mma run up, go dumb on 'em
Niggas got me on that young shit
Got me on that go dumb shit
Doodoo stain gang

Truey,我的一些熱點黑鬼
就像我跟Shyste的時候我拍黑鬼
就像你看到的EM快速旋轉然後他放下,兄弟們
而我們讓他們9毫對我的塊,兄弟
Monte保持它在他身上,他做黑鬼下降
並觸發他是野生植物,他的一些熱點黑鬼
知道去忙他們Glocks鈴聲,兄弟們
試著跑下來,你可以捕捉一個鏡頭,黑人
通過這些檢查運行到我通過了
你的美女給了我的脖子,直到我通過出來
我向上帝發誓,我要做的就是兌現
,如果你不是豪,起床了我的圈套房子
我已經賣起裂像五年級
真的從來沒有什麼區別什麼狗屎做
JAJA
教我翻轉它們包和如何保持
把那錢回來,把錢花在同樣的事情
辣妹一樣,我出球的方式
我會得到錢,直到我掉下來
你說話的現金狗,我拼命
辣妹愛我牙線出路
免費Greezy不過,讓我所有的狗出來
媽媽說在我的狗屋沒有貓的貓
那就是得到了我的爸爸關在狗一斤
免費幻影不過,讓我所有的狗了
,我們會去拉在hooptie像我們警察對'時間
16年代,我們會去把一些鏡頭上的時間' 
我送律'THOT發送的時間'
,她會去打電話給我,我就要生病'了白熱化EM 
Grimey
野蠻,這是我們都
穿著G-StarGrimey射手
,我那麼刻苦,GS9 
GS的我的槍隊
和母狗,如果有問題我們會去鬥毆槍
射屁股'出來的AR 
我和觸發器,我跟塔拉夏,我和A-
光天化日之下我們會去讓他們的東西樹皮
告訴他們黑鬼免費Meeshie,豪
子波,免費Greezy,豪
並告訴我黑鬼,Shmurda聯手,豪
米奇陷入一個身體回合一個星期前
操我們然後我們調整,浩
潤起來了黑人去擠,浩
人人抓彈孔
黑鬼讓我對我的欺負喲
我就要跑上去,把那把槍上的'時間
我就要跑起來,走在啞'時間
黑鬼讓我對那個年輕的狗屎
得到了我這句話去啞巴狗屎
塗塗漬團伙
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()