Habits 習慣(Stay High)Tove Lo

"Habits"

I eat my dinner in my bathtub
Then I go to sex clubs
Watching freaky people gettin' it on
It doesn't make me nervous
If anything I'm restless
Yeah, I've been around and I've seen it all

I get home, I got the munchies
Binge on all my Twinkies
Throw up in the tub
Then I go to sleep
And I drank up all my money
Dazed and kinda lonely

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

Pick up daddies at the playground
How I spend my day time
Loosen up the frown,
Make them feel alive
Oh, make it fast and greasy
I'm numb and way too easy

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

Staying in my play pretend
Where the fun ain't got no end
Ooh
Can't go home alone again
Need someone to numb the pain
Ooh

Staying in my play pretend
Where the fun ain't got no end
Ooh
Can't go home alone again
Need someone to numb the pain

You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
High all the time
To keep you off my mind
Ooh-ooh, ooh-ooh
Spend my days locked in a haze
Trying to forget you babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you
Ooh-ooh, ooh-ooh

習慣

我吃我的晚餐在我的浴缸
然後我去色情俱樂部
看著怪異的人剛開了它
它不會讓我緊張
如果有什麼我閒不住
啊,我是見過世面的,我已經看到了這一切 我回家給我的零食 

上我所有的Twinkies狂歡 在浴缸裡扔了 

然後我去睡覺 ,我喝了我所有的錢 茫然和有點寂寞的 

你走了,我得留 高所有的時間 為了讓你把我的心 

-OOH,嚯,嚯 高所有的時間 

為了讓你把我的心 哦,哦,哦,哦 

花我的日子鎖在薄霧 試圖忘記你寶貝 我回落下來 

要保持高的我所有的生活 要忘記我想念你 

哦,哦,哦,哦 拿起爸爸在操場上 

我該如何度過我的一天時間 鬆開了皺眉, 

讓他們覺得活著 哦,使其快速,油膩 

我麻木了,太簡單了 你走了,我要留 

高所有的時間 為了讓你把我的心 哦,哦,哦,哦 

高所有的時間 為了讓你把我的心哦,哦,哦,哦 

花我的日子鎖在薄霧 試圖忘記你寶貝 我回落下來 

要保持高的我所有的生活 要忘記我想念你 哦,哦,哦,哦 

留在我的戲假裝 其中的樂趣是不是得了沒有結束 

 無法獨自回家再 需要有人麻木痛 

 留在我的戲假裝 其中的樂趣是不是得了沒有結束 

 無法獨自回家再 需要有人麻木疼痛 

你走了,我得留 高所有的時間 為了讓你離開我的腦海裡OOH-嚯,嚯,嚯 

高所有的時間 

為了讓你把我的心 哦,哦,哦,哦

 花我的日子鎖在薄霧 試圖忘記你寶貝 我回落下來 

要保持高的我所有的生活 要忘記我的思念你 哦,哦,哦,哦 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()