讚美耶穌基督歌曲Heaven On Earth天上人間(Darlene Zschech)

 

Rags to riches
So they say
She got her break
And she found her way
I admit this may sound strange
But this girl is dancing a different way
If they only knew
How You've mended my broken wings
Now I'm flying

Your love is heaven on earth
I'll shout it out
To all of the world
There's no doubt
My greatest dream has come true
Just to be loved by You

Whom You set free is free indeed
I've got the strength of my God in me
Oh, You restored my dignity
Oh completely You love me

白手起家
所以他們說
她有她休息
,她發現她的方式,
我承認這可能聽起來很奇怪,
但這個女孩跳舞不同的方式
如果他們只知道
你如何修補我破碎的翅膀
現在我飛

你的愛是地球上的天堂
,我會喊出來
要世界上所有
毫無疑問,
我最大的夢想已經成真
就被人愛由你

就是你自由設置為真自由了
,我得到了我的神在我力量
哦,你恢復了我的尊嚴
哦,完全你愛我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()