讚美耶穌基督歌曲 Kiss Of Heaven天堂之吻(Darlene Zschech)

Album: Kiss Of Heaven

I'm walking a new walk
I'll never be the same again
Dancing a new dance
In Your Holy Spirit rain
Your breath of life has overwhelmed me
And set my spirit free

I'm living a new life
Underneath Your morning star
Running a new race
In the shadow of Your Love
Your love is immeasurable
Too deep to comprehend

My Jesus, dream maker
My Jesus, life giver
I'm living under the kiss of heaven
And I'll never, ever be the same again

I'm singing a new song
In the presence of the King
Giving You my heart
That is all that I can bring
You lit a fire inside of me
That I thought would never burn again

My Jesus, dream maker
My Jesus, life giver
I'm living under the kiss of heaven
And I'll never, ever be the same again

My Jesus, I surrender
My Jesus, Yours forever
I'm living in the embrace of heaven
And I'll never ever be the same again

Bridge:
I thank You, my Father
For all You've done and all You are going to do
My past behind me and You before me
I press on for more

My Jesus, dream maker
My Jesus, life giver
I'm living under the kiss of heaven
And I'll never, ever be the same again

My Jesus, I surrender
My Jesus, Yours forever
I'm living in the embrace of heaven
And I'll never ever be the same again

 

專輯:吻天堂

我走了新的步行路程
,我永遠不會再一樣
跳舞一個新的舞蹈
在你的聖靈下雨
你的生命的氣息已經漫過了我
和我的靈魂自由

我的生活新的生活
底下你的晨星
運行一個新的種族
在您的愛的影子
,你的愛是無法估量的
過深理解

我的耶穌,造夢
我的耶穌,生活賜予
我的生活天堂之吻下,
我永遠不會,永遠不會一樣了

我唱的一首新歌
在國王的存在
給你我的心臟
這是所有我可以把
你點了一把火我的內心
那我想不會再燒

我的耶穌,造夢
我的耶穌,生活賜予
我的生活天堂之吻下,
我永遠不會,永遠不會一樣了

我的耶穌,我投降
我的耶穌,永遠屬於你
我住在天上的懷抱中
,我將永遠不會再一樣

橋:
我感謝你,我的父親
對你所做的一切,所有你要做
我的過去我和你身後我面前
我按下更多

我的耶穌,造夢
我的耶穌,生活賜予
我的生活天堂之吻下,
我永遠不會,永遠不會一樣了

我的耶穌,我投降
我的耶穌,永遠屬於你
我住在天上的懷抱中
,我將永遠不會再一樣

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()