讚美耶穌基督歌曲 You Said你說(Darlene Zschech)

YOU SAID:
'Ask and you will receive
Whatever you need.'
You said:
'Pray, and I'll hear from heaven,
And I'll heal your land.'

You said
Your glory will fill the earth,
Like water the sea.
You said:
'Lift up your eyes,
The harvest is here,
The kingdom is here.'

You said:
'Ask, and I'll give the nations to you.'
O Lord, that's the cry of my heart.
Distant shores and the islands will see
Your light as it rises on us.

O Lord, I ask for the nations.



你說:
問問,您將收到
無論您需要什麼。“ 
你說:
'
請你,我會從天上垂聽,
而且我會治愈你的土地

你說
你的榮耀充滿大地,
水一樣的大海。
你說:
'
你舉目,
收穫就在這裡,
該國就在這裡

你說:
請問,我給了國家給你。
主啊,這是我的心臟哭。
遙遠的海岸和島嶼會看到
你的光,因為它上升我們。

耶和華啊,我要求的國家。

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()