讚美耶穌基督歌曲 Best For Me最適合我的

Album: Revealing Jesus

Jesus You're alive
You are alive
You are the Risen One
Jesus You're alive
You are the life and resurrection
Oh oh oh

And I live to worship
I live to worship You
I give my all to You (2x)
You gave Your best for me
And I live to testify
I live because You died
I give my all to You (2x)
You gave Your best for me

There's no one like You Jesus (2x)

Jesus You're the only One I want
You're all I'm living for
Jesus You are holy
All the glory is forever Yours
Oh oh oh

There's no one (2x)
There's no one like You Jesus

專輯:揭示耶穌

耶穌你還活著
你還活著
你是復活的
耶穌你還活著
你的生命和復活
哦,哦,哦,

和我住到崇拜
我活到敬拜你
我願付出所有的我(2個)
你給你最適合我
和我住作證
我住,因為你死了
我給我的一切給你(2X
你給你最好的我

有沒有人喜歡你,耶穌(2個)

耶穌你是我想要的只是一個
你是我活著是為了
耶穌你是聖潔的
所有的榮耀是情深似海
哦,哦,哦,

有沒有人(2個)
有沒有人喜歡你,耶穌

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()