Breakfast In NYC

 

Breakfast in NYC

在明媚陽光下歌唱

Oppenheimer

 

 

【緋聞女孩】(Gossip Girl)裡的一首插曲。

 

Summers in your heart 

那些美好的記憶只能停留在心間

But I know that you’re staying

但我知道你仍然在那裡

Taking a ride but it feels like we’re paying

 一起騎單車但好像我們得付錢

For the madness that occurred with a ticket to good times

有了票我們就可以一起瘋狂的度過美好的時光

Hunter promised this but he wasn’t ready

懷特答應我們這些,可是他還沒準備好呢

 

 

For the first time

這是第一次

Standing with my friends singing bright light

和我的好朋友站在一起歌唱明亮的白色光束

Saw you going crazy on the dance floor

看著你在舞池中逐漸沉迷

I’ve taken one already but I want more

我已經跳了一支可我還想跳

This time I wanna feel it

這一次我要盡情享受

Breakfast in New York

在紐約的大街上吃早餐

And I know that we’re dreaming

我知道那是我們的夢想

Drunken conversations and the things we were scheming

醉酒後的談話,關於那些我們圖謀的事情--------

To get out of this town and take a trip underground

離開小鎮到地心去旅遊的計畫

How Paitment promised this but he wasn’t ready

Paitment答應了我們但他還沒準備好呢

 

 

For the first time

這是第一次

Standing with my friends in the bright light

和我的好朋友站在明亮的白色光束裡

Saw you going crazy on the dance floor

看著你在舞池中逐漸沉迷

I’ve taken one already but I want more

我已經跳了一支可我還想跳

This time I’m going to feel it

這一次我要盡情享受

 

 

Instrumental

 

For the first time

這是第一次

Standing with my friends in the bright light

和我的好朋友站在明亮的白色光束裡

Saw you going crazy on the dance floor

看著你在舞池中逐漸沉迷

I’ve taken one already but I want more

我已經跳了一支可我還想跳

This time I’m going to feel it(x2)

這一次我要盡情享受

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()