Mama——辣妹合唱團

She used to be my only enemy and never let me be free

Catching me in places that I knew I shouldn't be

Every other day I crossed the line

I didn't mean to be so bad (harmony)

I never thought you would become the friend I never had

 

Back then I didn't know why

why you were misunderstood (Mama)

So now I see through your eyes

All that you did was love

 

Mama I love you

Mama I care

Mama I love you

Mama my friend

You're my friend

 

Mama I love you.....

I didn't want to hear it then but

I'm not ashamed to say it now

Every little thing you said and did was right for me

I had a lot of time to think about

about the way I used to be

Never had a sense of my responsibility

 

but now I'm sure I know why (I know why)

why you were misunderstood

So now Isee through your eyes

all I can give you is love (all I can give you is love)

 

她曾經是我唯一的敵人一直限制著我的自由

常常在我不該去的地方逮到我

每隔一天我會跨越界限

我不想變的那麼壞

我從未想過你會成為我前所未有的朋友

回想過去我不知道為什麼

為什麼你是那麼的難以另人理解

現在我從你的眼睛裡看到

你所做的一切都是愛

媽媽我愛你

媽媽我在乎你

媽媽我愛你

媽媽,我的朋友

你是我的朋友

媽媽我愛你……

我以前不想聽到但是

我現在不再害羞說這句話

你所說所做的小事都是為了我好

我花了很多時間去思考

思考我以前的所做所為

從未負有一絲的責任感

但是現在我確定我知道了

為什麼你會那麼的難以另人理解

現在我從你的眼中看出

我能給你的只有愛

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()