邁克爾•傑克遜 This is it

 This Is It”是已故流行音樂歌手邁克爾·傑克遜的一首遺作單曲,出自同名專輯This Is It

This is it

就是這樣

Here I stand

我就是站在這裡

In the light of the world

在世界之光

Love is grand

愛是美好的

And this love

就是這種愛

I can feel And I know

我深深的感覺到了

Yes, for sure

是的.我能確定

It is real

這是真實存在的愛

 

And it seems as though

它就像是

I've seen your face a thousand times

我已經看到了你一千次

And you know

如同你也一樣

That you've seen my face before

此前你也這樣看到了我

And you said that you don't want me

你卻說.你不想獨佔我

To come around

回過頭去想

But many times

許多時候

I'm gonna do it to this love

我該怎麼辦到這份愛

 

Ooh, yeah

~~

I never heard a single word about you

我從來沒有聽說過關於你的消息

Falling in love wasn't my plan

陷入愛境並不是我的計畫

I never thought that I would be your lover

我從來沒有想過我會成為你的愛人

Come on, please, baby

~寶貝~~

I'm trustin'

我深信

 

This is it

就是這樣

Here I stand

我就是站在這裡

With you I've got the world in my hands

與你分享屬於我的世界

And this love

這就是愛

That I feel

我感覺到了

Yes, I know

是的

That's for sure

我能確定

This is real

這是真實存在的愛

 

In my dreams I've seen your face a thousand times

在我的夢中.我已經看到了你一千次

But I know

我知道

Never felt this way before

這是從未有過的感覺

I look at you

我看著你

And I can't believe the love I found

我發現 我終究不能相信愛

And I know

我知道

That I can never want for more

我再也不能想的更多

 

I never heard a single word about you

我從來沒有聽說過關於你的消息

Falling in love wasn't my plan

陷入愛境並不是我的計畫

I never thought that I would be your lover

我從來沒有想過我會成為你的愛人

Come on, please, baby

~寶貝~~

I'm trustin'

我深信

 

This is it (This is it)

就是這樣

Here I am (Here I am)

我就在這裡

I'm in love

我被愛所包圍

And I'm at your command (Your command)

我都是在為你們而做

This love

這就是愛

That I feel (That I feel)

這就是我感覺到得愛

Never thought it could feel so real

從來沒有想過它是這麼的真實

I can feel you turn the key

我能感覺到你轉動鑰匙

That free my broken heart

闖進我釋放的心

Now I'm not afraid to love

現在我已不畏懼愛

Against some odds

這正是好機會

And you're everything I know

你是我知道的一切

That I can want and more

我想知道的更多

But I really didn't know it until now

但是我真的不想到現在才知道

No, no

.

 

I never heard a single word about you

我從來沒有聽說過關於你的消息

Falling in love wasn't my plan

陷入愛境並不是我的計畫

I never thought that I would be your lover

我從來沒有想過我會成為你的愛人

Come on, please, baby

~寶貝~~

I'm trustin'

我深信

 

Oh, yeah

~~

I never heard a single (Word about you)

我從來沒聽過(關於你的消息)

Falling in love wasn't my plan

陷入愛境並不是我的計畫

I never thought that I could be your lover

我從來沒有想過我會成為你的愛人

Come on, my baby

 寶貝

I'm trustin'

我深信

 

Oh, yeah

~~

I never heard a single (Word about you)

我從來沒聽過(關於你的消息)

Oh, no~

~~

Come on, my baby

~我的寶貝

I'm trustin'

我相信

Yeah, yeah

~

I'm trustin'

我深信

Yeah, yeah, yeah

~

You see, you see

你看

I never heard, I never heard

I never heard, I never heard

我不知道.不知道

About you

關於你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()